Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ok, ik wil niet droog doen en alhoewel ik hier ook wil wat wil lullen over borsten en welke anatomische kenmerken ik er jammer aan vind wil ik toch eventjes een serieus antwoord geven ('t is hier tenslotte geen chit-chat).
Eén van de zaken die ik geleerd heb over compositie komt van een Canadese fotograaf wiens adagium is "Kill The Clutter". Eén en ander is neergeschreven op de site van Roger Cavanagh : http://www.rogercavanagh.com/helpinfo/43_comp-1.stm
Dus ja, ik vind het belangrijk om daarop te letten zodat je nadien niet moet zeggen "jammer ...."
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Eén van de zaken die ik geleerd heb over compositie komt van een Canadese fotograaf wiens adagium is "Kill The Clutter". Eén en ander is neergeschreven op de site van Roger Cavanagh : http://www.rogercavanagh.com/helpinfo/43_comp-1.stm
Dus ja, ik vind het belangrijk om daarop te letten zodat je nadien niet moet zeggen "jammer ...."
Ok, ik wil niet droog doen en alhoewel ik hier ook wil wat wil lullen over borsten en welke anatomische kenmerken ik er jammer aan vind wil ik toch eventjes een serieus antwoord geven ('t is hier tenslotte geen chit-chat).
jammer: dat je de teneur van TS in de openingpost niet hebt gelezen/begrepen!!
grt,bouk.
jammer: dat je de teneur van TS in de openingpost niet hebt begrepen!!
grt,bouk.
Neen, na herhaald lezen blijkbaar nog niet. Als het grappig/sarcastisch bedoeld was zou deze topic in "chit-chat" moeten staan. In "algemeen" beschouw ik het als kritiek op de mensen die opmerkingen geven op foto's.
Maar goed, 't zal iets Nederlands zijn zeker?
Neen, na herhaald lezen blijkbaar nog niet. Als het grappig/sarcastisch bedoeld was zou deze topic in "chit-chat" moeten staan. In "algemeen" beschouw ik het als kritiek op de mensen die opmerkingen geven op foto's.
Maar goed, 't zal iets Nederlands zijn zeker?
Ik heb met dit topic ons allen (voor de trollen betekent allen inclusief mijzelf) eens een spiegel willen voorhouden.
De steriele foto bestaat niet.
Ik wil iedereen langs deze weg een compliment geven dat dit topic nu eens een keer niet uit dehand is gelopen , maar ja het gaat hier natuurlijk ook niet over pixels.
Bedankt voor de aandacht en de geplaatste reacties
Mod, snel een slotje voor het alsnog uit de hand gaat lopen.
Comment