Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitalstreet.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Digitalstreet.nl

    Digicamshop is wel stipt met hun leveringen. Heb er maandagmiddag een canon S5 besteld en onmiddellijk online betaald met bancontact. Dinsdag om 10u werd alles geleverd.

    Comment


    • #17
      Re: Digitalstreet.nl

      Geen tracking info te vinden op de tnt site met m'n nr .

      Comment


      • #18
        Re: Digitalstreet.nl

        psychodweep,
        laat je eens weten of je bestelling op tijd geleverd werd?
        greetz
        2x Nikon Z6II - D750 + gamma aan lenzen :)

        Comment


        • #19
          Re: Digitalstreet.nl

          Jip, om 20u45 besteld en betaald en de volgende dag om 15 uur geleverd !!

          Comment


          • #20
            Re: Digitalstreet.nl

            Zou ik ook een LCD-TV (>1200€) durven aankopen bij digitalSTREET???


            jullie mening is welkom
            Last edited by dréten; 16 november 2008, 17:23.

            Comment


            • #21
              Re: Digitalstreet.nl

              Prima ervaring met deze firma maar ook met cameranu.nl
              Top firma.

              Groet
              Jorgen
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #22
                Re: Digitalstreet.nl

                Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                Zou ik ook een LCD-TV (>1200€) durven aankopen bij digitalSTREET???


                jullie mening is welkom
                Ik zou het wel aandurven hoor. Heb al eerder een flitser, een DSLR, een compact camera voor m'n vrouw, een 50mm objectief, een autoradio etc gekocht bij deze winkel en altijd is alles snel en correct geleverd.

                Trouwens met Cameranu.nl heb ik ook goede ervaringen, en met Fotokonijnenberg eveneens
                www.indetailfotografie.nl

                Comment


                • #23
                  Re: Digitalstreet.nl

                  En...wat doen jullie bij defect?
                  gewoon, met rode kaakjes naar de dichtstbijzijnde electrohandel??

                  Comment


                  • #24
                    Re: Digitalstreet.nl

                    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                    En...wat doen jullie bij defect?
                    gewoon, met rode kaakjes naar de dichtstbijzijnde electrohandel??
                    Nee, natuurlijk niet. Gewoon terugsturen. Of desnoods zelf terugbrengen als 'k in de buurt ben. Ze hebben naast de webwinkel ook een gewone winkelpand in Beuningen dus da's geen enkel probleem....
                    www.indetailfotografie.nl

                    Comment


                    • #25
                      Re: Digitalstreet.nl

                      dat is nou net wat mij een beetje tegenhoudt: 200km + 200km heen en terug naar Beuningen, voor een eventuele herstelling.
                      of heeft digitalstreet ook een filiaal in Belgie

                      Comment


                      • #26
                        Re: Digitalstreet.nl

                        Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                        dat is nou net wat mij een beetje tegenhoudt: 200km + 200km heen en terug naar Beuningen, voor een eventuele herstelling.
                        of heeft digitalstreet ook een filiaal in Belgie
                        ja, dat zijn keuzes hè. Ik woon nog verder weg van Beuningen (woon in het noorden van Nederland) maar als het prijsverschil groot genoeg is durf ik het wel aan om daar te kopen. Meestal zal ik geen beroep hoeven doen op garantie en anders heb 'k gewoon pech gehad.

                        't Is wel zo, voor fotoapparatuur ga ik tegenwoordig eigenlijk standaard naar Konijnenberg omdat Den Ham voor mij véél dichterbij is (80km op precies te zijn terwijl Beuningen zo'n 220km is). En Konijn is over het algemeen ook zeker zo voordelig. Dus ja, als het dichterbij kan tegen hetzelfde tarief of hooguit iets hoger dan ga ik voor de winkel in de buurt. Maar als het prijsverschil écht groot is......
                        www.indetailfotografie.nl

                        Comment


                        • #27
                          Re: Digitalstreet.nl

                          Nog een klein vraagje. Ze leveren enkel 'kleine artikelen' in Belgie. Ze zeggen dat er bij de product specificaties staat of je het product in de winkel zelf moet halen, maar zelfs als ik bv. naar een PC-scherm kijk, staat er niks bij.
                          Wat is 'groot'?

                          Ik ben eventueel van plan aan te schaffen (in 1 of meerdere keren):
                          Statief:
                          - Manfrotto 190 Pro XB alu tripod black
                          - Manfrotto 486RC2 Compact Ballhead OF Manfrotto 804RC2 Basic Pan Tilt Head

                          Lens:
                          - Nikkor AF-D 50mm F 1.8 52S 52mm

                          Flitser:
                          - Nikon SB-600 Speedlight

                          Zou dit samen als 'groot' gezien worden of wordt dat nog zonder problemen opgestuurd met 25 euro verzendkosten?

                          Ik ben van het Leuvense. Op basis van de websites en winkels die ik hier las, kom ik in in Belgie goedkoopst uit bij Foto Nelissen (afstand/prijs). Maar Digitalstreet is wel betrekkelijk goedkoper. Vooral de flitser. Nu twijfel ik ook wat te doen. Want naar Beuningen gaan zit er zeker niet in

                          Misschien neem ik statief en lens bij Nelissen en waag ik me bij Digitalstreet voor de flitser die toch wel 50 euro goedkoper is (de verzendingskosten erbij gerekend)
                          Al doende leert men...

                          Flickr

                          Comment

                          Working...
                          X