Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Re: A 360 degree high resolution panorama, shot by Kari Kuukka
dat is met zo'n bol geschoten, die gast heeft maar 1 foto moeten trekken, terwijl een normaal mens hiervoor 20-30 foto's moet nemen, met de bijhorende artifacten van beweging tot gevolg
Ik wil ook zo'n bol.... maar 'k wil dan ook zoveel
dat is met zo'n bol geschoten, die gast heeft maar 1 foto moeten trekken, terwijl een normaal mens hiervoor 20-30 foto's moet nemen, met de bijhorende artifacten van beweging tot gevolg
Ik wil ook zo'n bol.... maar 'k wil dan ook zoveel
Re: A 360 degree high resolution panorama, shot by Kari Kuukka
Hiervoor heb ik geen 'bol' nodig, dit kan je makkelijk doet met 7 foto's en een 10mm fisheye.
Die bol die hier wel te zien is, die maak ik via Photoshop
Er zitten idd stitchfouten in maarja, de beste man had mss niet plaats en de tijd om zijn panokop goed in te stellen
Hiervoor heb ik geen 'bol' nodig, dit kan je makkelijk doet met 7 foto's en een 10mm fisheye.
Die bol die hier wel te zien is, die maak ik via Photoshop
Er zitten idd stitchfouten in maarja, de beste man had mss niet plaats en de tijd om zijn panokop goed in te stellen
Oh maar ik breek de foto niet af omwille van de stitchfouten hoor 't is een mooi beeld. Alleen is het duidelijk niet met zo'n "bol" gedaan (alhoewel dat er meer uitziet als een trompet, vind ik)
Comment