Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10D invasie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Lightyear
    Ik merk hier stilaan een verstikkende zuigkracht van de 10D foto's... forum is aan het veranderen .. mensen met andere camera's : aub blijf jullie werk tonen, het blijft de moeite !!!
    Steun mij in deze oproep door te reageren !!!!!!
    Met alle respect, maar dit is je reinste flauwekul !
    Toen ik mijn 10D maar pas had heb ik een - IMHO redelijk goede foto - verzonden naar BD. ( voor de homepage )
    Blijkt dat er nu haast dagelijks prosumer-camera's de homepage halen.

    Misschien wel een poging van Jaja om de kerk in het midden te houden -en dat siert hem natuurlijk.
    Ik merk dat de crew ook af en toe eens een ander toestel hanteert.


    Er wordt veel gepraat over de 10D, maar dat was zoals gezegd, met de Fuji 602, de Oly E-10, de Uzi enz... ook zo.

    Neemt natuurlijk niet weg dat ook ik graag eens een kiekje van mijn nieuwbakken 10D op de homepage zie...
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #17
      Nu heeft Marc zijn toestel, nu gaan ze hem erop aanpakken, LOL

      ps Marc, dat van die prosumers op de homepage, dat is niks 'kerk in het midden houden', ze zijn gewoon beter.. (schaterlach, geen ventje voor)

      just kidding hé
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #18
        kweet van wie het komt hé !
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #19
          @ Tony Smet

          Morgen heb ik m'n battery pack, zaterdag m'n TCON-17
          waar heb je hem gekocht en aan welke prijs?

          (De prijs bij Grobet in A'pen (130€) doet me wat twijfelen)

          greetz

          Sam Jae

          Comment


          • #20
            Ik vind dit wat overdreven hoor, het is niet de camera die de foto maakt maar degene die de camera in handen houdt, en of dat nu een camera van 10 euro is of van 10.000 euro dat maakt niets uit....
            Veel mensen denken dat ze met een dure camera gelijk mooie foto's kunnen maken maar niets is minder waar, ik kijk altijd naar de foto zelf en niet waarmee hij gemaakt is
            Be patient, good things come to those who wait!
            http://www.lamahi.com

            Comment


            • #21
              --------------------------------------------------------------------------------

              Ik merk hier stilaan een verstikkende zuigkracht van de 10D foto's... forum is aan het veranderen .. mensen met andere camera's : aub blijf jullie werk tonen, het blijft de moeite !!!
              Steun mij in deze oproep door te reageren !!!!!!
              Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, heb zelf geloof ik pas 2 keer een foto gepost, aan de ene kant omdat ik mijn foto s niet goed genoeg vind, ik maak met mijn nikon 2500 soms leuke snapshots maar niks bijzonders en wie zit daar op te wachten. En als ik dan voor mijn doen bijv. eens een leuke zwaan heb vastgelegd dan zie ik hier op BD een album met fantastische zwanen maar goed dat neemt niet weg dat ik met veel plezier op het forum rondloop en er al veel geleerd heb ook.
              Aan de andere kant ben ik blij dat de BD ers zo veel plezier hebben van hun 10D en posten ze vaak prachtige foto s
              Verder is zoals al eerder gezegd een dure camera geen garantie voor mooie foto s waar ik dan wel eens stiekem om zit te gniffelen

              Comment


              • #22
                Hallo,

                Even héél duidelijk stellen: BD is er voor iedereen en voor elk type camera.
                Op de homepage staan 2 foto's van de BD-crew, en die gebruiken uiteraard hun eigen camera's.
                Maar er staan ook 2 foto's die ingezonden worden, en daar zie je meestal een grote variatie aan camera's (afhankelijk van de inzendingen - vandaag bv. Minolta D7i en Canon A40). En bij het bekijken van die inzendingen kijk ik nooit naar het cameratype - enkel naar de foto ...
                Maar ja, we kunnen natuurlijk moeilijk dagelijks 4 DLSR foto's op de homepage zetten .

                Wegens de te grote drukte op het werk heb ik de laatste maanden geen tijd meer gehad om camera's te testen, maar nu de vakantie voor de deur staat komen die er ook weer aan.
                En dat zijn dan meestal de niet-DSLR's - en daar heb ik net zoveel plezier mee.

                Dus, "knoop it in your ears" , BD is er voor iedereen en voor alle cameratypes ...

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #23

                  Daar heb ik ook nog nooit aan getwijfeld want tegenover aan de ene kant het 10 D gebeuren vinden er tegelijkertijd discussies plaats over wel of niet een camera van de Aldi kopen

                  Dus, "knoop it in your ears" , BD is er voor iedereen en voor alle cameratypes ...

                  Comment


                  • #24
                    Tja, ik heb nog maar zelden foto's gepost, maar dit heeft niets met de 10D gebruikers te maken. De hoofdreden is dat het voor mij nogal lastig is iets gepost te krijgen: de computer waarop ik mijn foto's verwerk, heeft geen internetaansluiting; en deze waarop ik normaal post staat op mijn werk (en 's avonds heb ik dikwijls geen zin om naar daar terug te gaan).

                    (om 1 of andere reden - geen technischee reden ! - geraak ik ook niet)


                    Jörg
                    Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by jaja
                      Hallo,

                      Even héél duidelijk stellen: BD is er voor iedereen en voor elk type camera.
                      Op de homepage staan 2 foto's van de BD-crew, en die gebruiken uiteraard hun eigen camera's.
                      Maar er staan ook 2 foto's die ingezonden worden, en daar zie je meestal een grote variatie aan camera's (afhankelijk van de inzendingen - vandaag bv. Minolta D7i en Canon A40). En bij het bekijken van die inzendingen kijk ik nooit naar het cameratype - enkel naar de foto ...
                      Maar ja, we kunnen natuurlijk moeilijk dagelijks 4 DLSR foto's op de homepage zetten .

                      Wegens de te grote drukte op het werk heb ik de laatste maanden geen tijd meer gehad om camera's te testen, maar nu de vakantie voor de deur staat komen die er ook weer aan.
                      En dat zijn dan meestal de niet-DSLR's - en daar heb ik net zoveel plezier mee.

                      Dus, "knoop it in your ears" , BD is er voor iedereen en voor alle cameratypes ...

                      Jaja
                      En als ik nou eens "Medion" op mijn foto zet ? magie dan op de hoompeetz ?
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #26
                        Eh, Jaja, moet jij nu geen rapporten gaan uitdelen ?
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #27
                          En als ik nou eens "Medion" op mijn foto zet ? magie dan op de hoompeetz ?
                          Volgens mij een goede met Medion altijd maar een slechte met 10 D niet (niet persoonlijk bedoeld hoor Marc )

                          Comment


                          • #28
                            Pff.. niks aan de hand...

                            Die 10D "gekte" waait wel over, daar ben ik zeker van !

                            Enkele maanden geleden was hier op BD haast niets anders dan Sony 717 versus Nikon 5700 dat de klok sloeg.

                            Dat heb je nu eenmaal met nieuwe hebbedingentjes hé

                            En binnenkort up naar de volgende rage zeker

                            Comment


                            • #29
                              Hallo Marc,

                              Da's al gebeurd ...
                              Namiddag personeelsvergadering tussen de warme maaltijd door ... .
                              En dan volgende week de voomiddagen nog en dan mogen mijn camera's beginnen uit te kijken voor overuren.

                              Jaja

                              Originally posted by Marc
                              Eh, Jaja, moet jij nu geen rapporten gaan uitdelen ?
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment


                              • #30
                                Bedankt voor de reacties mensen, kijk mijn oproep was een beetje in die zin bedoeld: aarzel niet om een foto te posten, ongeacht met welke camera je die hebt gemaakt, je gaat je zeker niet belachelijk maken !!! Het gaat om de fotograaf achter het toestel !! MAAR: blijf ook REAGEREN op alle soorten foto's, dat is ook belangrijk voor diezelfde fotograaf !
                                Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                                Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                                Comment

                                Working...
                                X