Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zou een vegroting van 70 cm x 70 cm willen laten afdrukken. De meeste labo's werken met standaardformaten (max 50 cm x 70 cm). Iemand enig idee waar ik wel grotere formaten kan laten afdrukken?
Alvast bedankt!
Inderdaad, ik heb wat prijzen opgevraagd bij fotografen en ze waren niet goedkoop. Canvas lukt niet: ze moeten ergen in passen.
We zijn nu nog aan het twijfelen om een kleiner formaat (50x50) te nemen en ze op een achtergrond te kleven. Het gaat over 4 foto's. Kleiner formaat kan je wel laten afdrukken (bv 50x75) aan een goedkoper tarief.
Ja, ik heb pas een gewone A4 laten afdrukken bij de fotograaf. 5 euro voor 1 afdruk terwijl je op internet prijzen ziet van 50 cent. Maar de kwaliteit was wel super.
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
Comment