Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winkel studio73

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: winkel studio73

    Oorspronkelijk geplaatst door Tim76 Bekijk bericht
    De stock is daar echt een ramp geworden. Ik wou vandaag een reflectiescherm gaan kopen.
    Op de website staan tientallen reflectieschermen op maar zo goed als geen enkele is in stock.

    Ik heb de indruk dat die hun voorraadkost zo laag mogelijk willen houden en daarom niks in stock nemen maar telkens op bestelling willen werken. Helaas zijn ze zo aan mij al veel geld verspeelt want als ik moet wachten dan rijd ik naar Konijnenberg.

    Dit is echt het knelpunt van deze winkel vind ik.
    Ja, maar waar is dat niet zo?

    Ga maar eens naar uw garage achter een bepaald onderdeel (de meest courante niet inbegrepen), wedden dat ze het niet op stock hebben en moeten bestellen?

    Is toch al sinds jaren zo dat winkeliers niet veel persoonlijke stock hebben en zowat alles in back-order staat?
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #62
      Re: winkel studio73

      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

      Is toch al sinds jaren zo dat winkeliers niet veel persoonlijke stock hebben en zowat alles in back-order staat?
      Is zelfs bij mijn apotheker zo. Weinig verkochte of heel dure geneesmiddelen neemt hij niet in stock want dat kost hem te veel zegt hij er onomwonden bij.
      Dus zal dat inderdaad wel een algemene trend zijn.

      ben heel tevreden van Foto Rubens, altijd vriendelijke bediening gehad.

      Comment


      • #63
        Re: winkel studio73

        Ik heb FotoRubens pas ontdekt, 't is nochthans vlak achter den hoek.
        Inderdaad zeer goede service en veel uitgebreidere keuze dan waar ik eerst ging.
        Wel 4 tot 6 weken levering voor hetgeen dak er gekocht heb omdat het niet in voorraad was, maar goed, we wachten geduldig af
        FLICKR PHOTOSTREAM
        Just try to comprehend that which you'll never comprehend

        Comment


        • #64
          Re: winkel studio73

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

          Ga maar eens naar uw garage achter een bepaald onderdeel (de meest courante niet inbegrepen), wedden dat ze het niet op stock hebben en moeten bestellen?
          Maar bij de grote merken wel zo dat het 's anderdaags geleverd wordt, en dat is bij fotomateriaal wel wat anders.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • #65
            Re: winkel studio73

            Oorspronkelijk geplaatst door Tim76 Bekijk bericht
            De stock is daar echt een ramp geworden. ..... Dit is echt het knelpunt van deze winkel vind ik.
            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
            Ja, maar waar is dat niet zo?
            Ga maar eens naar uw garage achter een bepaald onderdeel (de meest courante niet inbegrepen), wedden dat ze het niet op stock hebben en moeten bestellen?
            Ja, ik vind het ook ambetant dat ik m'n 127 rolletjes in Duitsland moet bestellen.

            Comment


            • #66
              Re: winkel studio73

              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Maar bij de grote merken wel zo dat het 's anderdaags geleverd wordt, en dat is bij fotomateriaal wel wat anders.
              Inderdaad
              Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

              Comment


              • #67
                Re: winkel studio73

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Ja, maar waar is dat niet zo?

                Ga maar eens naar uw garage achter een bepaald onderdeel (de meest courante niet inbegrepen), wedden dat ze het niet op stock hebben en moeten bestellen?

                Is toch al sinds jaren zo dat winkeliers niet veel persoonlijke stock hebben en zowat alles in back-order staat?
                Ik ben van Geel en met de winkel op zich is niks mis maar hun stock dat trekt op niks.

                Ze hebben al veel geld aan mij verloren. Wanneer ik iets nodig heb kijk ik eerst bij hen om dan vast te stellen dat het er niet is. Ik heb geen zin om weken te wachten op iets wat ik nodig heb. Dan maar naar Konijn waar het telkens wel binnen is. Studio 73 moet gewoon lage stockniveaus aanhouden. Zo beperken ze hun logistieke kost maar behouden ze hun klanttevredenheid.
                Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

                Comment


                • #68
                  Re: winkel studio73

                  tevreden koper bij studio 73 te Geel, goede uitleg, en .. alles top. Hebben idd. soms weinig op stock, maar dat is toch in 2 dagen geregeld als het bij een ander filiaal wel is, dus geen klachten hier

                  Comment


                  • #69
                    Re: winkel studio73

                    Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                    tevreden koper bij studio 73 te Geel, goede uitleg, en .. alles top. Hebben idd. soms weinig op stock, maar dat is toch in 2 dagen geregeld als het bij een ander filiaal wel is, dus geen klachten hier
                    Ik ben van de winkel zelf ook tevreden... maar niet van hun stockniveaus. Maar over het personeel heb ik geen klagen.
                    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

                    Comment

                    Working...
                    X