Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urbex locatie turnhout gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: urbex locatie turnhout gezocht

Weet iemand of het Frac in Turnhout toegankelijk is?
    Dit lijkt me ook een uitstekende locatie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reflex_man Bekijk bericht
      Weet iemand of het Frac in Turnhout toegankelijk is?
      Dit lijkt me ook een uitstekende locatie
      toegankelijk: ja
      toegelaten: nee
      some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Palmke1 Bekijk bericht
        Als je vanuit Turnhout richting Vosselaar rijdt , aan de lichten in Vosselaar rechts ( hofeinde ) volg je deze straat tot je aan een kruispunt komt waarna de weg lichtjes naar links draait ( voor de bochten naar links en rechte en voor de rij met nieuwe woningen ) . Op het kruispunt , de hoek rechtsvoor heb je een bos , na ong. 50m rechtdoor heb je in dit bos een oude ingang naar een oud vervallen kasteelwoning ( met park , vijvertje en oud bruggetje ) dat je door de bebossing niet ziet liggen vanaf de weg ( 30m vanaf de weg ) , is eigendom van de gemeente en geen problemen ondervonden om foto's te maken . De deur staat open en je kan zo naar binnen . Ik woon er vlakbij , anders had ik dit nooit kunnen weten . ik heb er al een paar keer foto's gaan nemen echt prima lokatie en beter dan de oude Brepols gebouwen . Laat maar iets weten .......
        HIer ben ik ook al een paar keer foto's gaan nemen, en het is echt super daar!! Maar pas wel op, één keer ben ik door een boswachter buitengezet, maar die is er natuurlijk niet altijd!

Comment

Working...
        X