Op jorisco online veiling wordt er momenteel fotomateriaal van een fotowinkel geveild. Misschien kans op een koopje?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
veiling fotowinkel
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: veiling fotowinkel
verplaatst van "camera's" naar "algemeen".There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
Oorspronkelijk geplaatst door salsero Bekijk berichtOp jorisco online veiling wordt er momenteel fotomateriaal van een fotowinkel geveild. Misschien kans op een koopje?
http://www.jorisco.be/auction/auctio...did=101&cid=76
Dat dacht ik op de vorige veiling (metro foto) ook.
Als je ziet dat met de kosten bij een 5D van canon voor ongeveer 1.600 euro ging en andere dingen nog duurder, dan vraag ik me af wie er niet goed bij zijn verstand is ?
Dpaul.DPaul - A.FIAP
D810, nikkors and other stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door salsero Bekijk bericht't is ook de eerste keer dat ik het volg... voorlopig staat een canon eos D400 voor 300 euro... maar ja, de veiling is nog niet afgelopen héMonkey business
[SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk berichtHi,
Dat dacht ik op de vorige veiling (metro foto) ook.
Als je ziet dat met de kosten bij een 5D van canon voor ongeveer 1.600 euro ging en andere dingen nog duurder, dan vraag ik me af wie er niet goed bij zijn verstand is ?
Dpaul.Monkey business
[SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s
Comment
-
Je moet gewoon weten wanneer op te houden hé. Veilingen werken op het principe dat mensen niet graag verliezen en er dan nog een bod bovenop doen en op die manier hoger dan de effectieve waarde komen. Maar je kan ook koopjes doenI only shoot reflections...
Canon 600D , 18-55mm IS , 28-90mm , 75-300mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door salsero Bekijk berichtJe moet gewoon weten wanneer op te houden hé. Veilingen werken op het principe dat mensen niet graag verliezen en er dan nog een bod bovenop doen en op die manier hoger dan de effectieve waarde komen. Maar je kan ook koopjes doen
Dpaul.DPaul - A.FIAP
D810, nikkors and other stuff
Comment
-
Bij Jorisco moet je ook goed opletten dat je geen slecht materiaal koopt. Soms werkt het gewoon niet meer, en staat dit nergens vermeld.
Ik had eens slechte producten bij hen gekocht, waarvan het meeste na 1 maal gebruik al stuk was. Gebeld naar hen, maar het enige wat ze konden doen was hun excuses aanbieden zeiden ze (en mijn geld mooi in hun zakken houden). Ze zeiden trouwens ook dat er soms nog klachten komen van mensen die electronica hebben gekocht dat blijkbaar niet werkt, maar dat ze daar ook "niets aan kunnen doen"...
Echt slecht systeem lijkt me, kopen op het internet zonder enige beveiliging, garantie of controle.
Comment
-
-
Dit topic is uit 2008 ... ik denk dat het ondertussen wel verkocht is hoor
[MOD]Topic niet meer van toepassing, daarom afgesloten[/MOD]
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
Comment