Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(Web)winkels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: (Web)winkels

Geheugenkaart.be: daar heb ik ooit een 50 mm f1.8 besteld nadat een vriend mij deze website had aangeraden. Goede service, moest in de buurt zijn dus ik kon er enkele dagen nadien meteen omrijden.

Touchdown-photo.eu: Superservice. Ik was vorig jaar op zoek naar de 430EX maar die was overal uitverkocht. Stuurde een mailtje om te zien of ze die op voorraad hadden, meteen antwoord en uitleg over hun werkwijze en antwoord op al mijn vragen. Was er toen ook de goedkoopste prijs, geld overgeschreven en bevestiging gekregen. Op een week tijd was alles geregeld en had ik de flitser.
    Heb er nadien ook nog eens de Tamron 28-75 besteld en ben er zeer tevreden over. Een scherpe prijs, goed materiaal, snel geleverd, snelle reactie en een goede service. Meer moet dat niet zijn.
    http://blackletterday.wordpress.com

Comment

www.fotovideoboom.nl : prettige zaken (ben tot nu toe in 2 verschillende geweest) Behulpzaam personeel, ook als het druk is, eerlijk advies en niet opdringerig. Tot nu toe geen klachten gehad over bij hen aangekocht matriaal dus hoe de klachtenafhandeling is weet ik niet.

Comment

Niet voor camera's en lenzen, maar voor allerlei klein en groot gemak: Fotoshop Aalten, Roland gaat zelfs gewoon op zoek naar dingen als je erom vraagt.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moris Bekijk bericht
          Foto Rubens/Studio 73 zijn zéér goede winkels met een uitstekende service en naverkoopdienst ook is de webwinkel zéér goed te noemen.

Alles verliep steeds snel en correct
          Over de personen in de winkel was ik heel teveden! Reactie via tel viel ook wel mee.
          Contact via mail kan veel beter. Ik zocht een tasje voor CF cards en batterijen, en kon er geen vinden op hun site. Er staat letterlijk op de site:
          "In deze webshop zitten niet alle artikelen die wij je kunnen aanbieden, dus heb je wat te vragen aarzel dan niet om ons te contacteren !"

Dus, Ik zoek op het internet allerlei alternatieven (tamrac, tenba,...) met referenties van producent, en stuur een mail naar fotorubens om te vragen of ze één van deze items kunnen aanbieden of iets gelijkaardigs.

Ik krijg één zin terug.
          U kan ons volledige gamma raadplegen op onze website.

Kortweg teleurstellend! Zoveel moeite gedaan om zelf alternatieven te zoeken, en krijg ik een kort standaard antwoord terug. Volgens mij hebben ze zelfs niet eens moeite gedaan. Als ze niets kunnen aanbieden, kunnen ze dit toch ook zeggen? (sorry, maar wij verdelen deze merken niet en kunnen u niets aanbieden!) dan was ik al tevreden geweest.

Nu uiteindelijk, ik werk zelf in de verkoop, op een groot bedrijf, en je kan een bedrijf niet 'afrekenen' op de reactie van één persoon. De verkopers in de winkel en via telefoon hebben mij uitstekend geholpen!
          Ik koop ook wel eens bij fotokonijn, maar heb de indruk dat daar één en ander aan het rommelen is prijzen zijn gestegen, voorraad-situatie klopt niet meer... Vroeger heel tevreden, maar nu terug foto rubens denk ik.

greetz,
          Last edited by pieternlt; 29 juli 2008, 11:47.
          www.fotopie.be
          Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
            is geen slecht idee, maar ik denk dat er al zoiets loopt/liep op BD, kan me vergissen ook natuurlijk.

Grtz
            Nee hoor, je vergist je niet
            Linkje naar bewust topic
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Kameraexpress.nl: heel vlotte service en snelle feedback aan een goede prijs.

Fotokonijnenberg.be: de laatste keer dat ik daar iets bestel. Op 1 juli een bestelling gedaan & direct vooruit betaald. Na herhaaldelijk contact bleek dat ze het product niet meer konden vinden en ze stelden een alternatief voor. Ik aanvaarde dit alternatief maar na enkele dagen bleek dat ze dat ook niet konden bestellen. Toen heb ik gevraagd om m'n geld terug te storten. Ik ben nog altijd in blijde verwachting. Als ze dat bij iedereen proberen houden ze er een mooie rente aan over. Ik ben iemand die heel regelmatig via internet aankoop (elektronische materiaal, reizen, ...) maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moris Bekijk bericht
                Foto Rubens/Studio 73 zijn zéér goede winkels met een uitstekende service en naverkoopdienst ook is de webwinkel zéér goed te noemen.

Alles verliep steeds snel en correct
                Rubens is op zich wel een goede fotozaak met eerlijke prijzen, echter m’n ervaring is dat er via de webwinkel bedroevend triest wordt gereageerd , op een simpele vraag van wanneer bvb je bestelde goederen ongeveer zullen toegestuurd worden reageren ze eenvoudigweg niet daar tenzij je soms meerdere malen opnieuw mailt, weinig klantvriendelijk eigenlijk…
                Ook jammer dat je niet kunt zien of hun producten op voorraad zijn of niet, zo heb ik intussen al enkele weken 2 ND filters in bestelling maar niet het miste idee wanneer ik ze kan verwachten, als ze zo hier en daar een dikke 200 euro incaseren voor een maandje of 2 dan brengt dat zaakje best goed op denk ik
                1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                  Rubens is op zich wel een goede fotozaak met eerlijke prijzen, echter m’n ervaring is dat er via de webwinkel bedroevend triest wordt gereageerd , op een simpele vraag van wanneer bvb je bestelde goederen ongeveer zullen toegestuurd worden reageren ze eenvoudigweg niet daar tenzij je soms meerdere malen opnieuw mailt, weinig klantvriendelijk eigenlijk…
                  Ook jammer dat je niet kunt zien of hun producten op voorraad zijn of niet, zo heb ik intussen al enkele weken 2 ND filters in bestelling maar niet het miste idee wanneer ik ze kan verwachten, als ze zo hier en daar een dikke 200 euro incaseren voor een maandje of 2 dan brengt dat zaakje best goed op denk ik
                  Ik heb altijd reactie gekregen op m'n mails. En als je in de winkel langsgaat kan je een product bestellen zonder direct het volle bedrag te betalen (10% voorschot geloof ik)
                  Mijn foto's en fractals
                  Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pieternlt Bekijk bericht
                    Over de personen in de winkel was ik heel teveden! Reactie via tel viel ook wel mee.
                    Contact via mail kan veel beter. Ik zocht een tasje voor CF cards en batterijen, en kon er geen vinden op hun site. Er staat...
                    Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                    Hoop dat ze dit lezen want hun winkel is heel goed, prijzen zijn goed, maar de punten die RDB ook aanhaalt moeten ze denk ik echt nog aan werken.

Je kan wel opzoeken welke producten ze hebben aan welke prijs (wat super is) maar ik rijd altijd naar de winkel omdat de service daar heel goed is, en ik heel slechte ervaring heb let contact via mail . Probleem is wel dat ik van redelijk ver moet komen (50km enkel) en ik graag op voorhand zou weten of het er is of niet. Anders rijd ik tot daar voor niks

Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
                    Ik heb altijd reactie gekregen op m'n mails. En als je in de winkel langsgaat kan je een product bestellen zonder direct het volle bedrag te betalen (10% voorschot geloof ik)
                    Klopt, maar dan moet ik heen en terug naar de winkel zonder met iets thuis te komen (100km aan benzine is tegenwoordig ook niet meer gegeven Het zou fijn zijn moest je producten op afstand aan 10% kunnen reserveren, en de rest betalen bij afhaling!

Dus heel , maar er zijn toch nog wat zaken voor verbetering vatbaar. Ondanks alles ga ik toch eerst naar foto-Rubens. Als ze geen stock hebben en het duurt te lang, zoek ik verder.

greetz,
                    Last edited by pieternlt; 31 juli 2008, 11:18.
                    www.fotopie.be
                    Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

Klopt, maar dan moet ik heen en terug naar de winkel zonder met iets thuis te komen (100km aan benzine is tegenwoordig ook niet meer gegeven Het zou fijn zijn moest je producten op afstand aan 10% kunnen reserveren, en de rest betalen bij afhaling!
                      Ben akkoord hoor, zou handig zijn Vooral bij producten waarvan de levertijd ongekend is schrijf'k ook niet graag al m'n geld over. Maar in de winkel bestellen is wel handig als je toevallig in de buurt bent (of een vorige aankoop afhaalt).
                      Mijn foto's en fractals
                      Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

Comment

Probleem is wel dat ik van redelijk ver moet komen (50km enkel) en ik graag op voorhand zou weten of het er is of niet. Anders rijd ik tot daar voor niks
                        Als ik wil weten of er iets in stock is of iets wil bestellen, dan bel ik ze even op.
                        Dan weet ik onmiddellijk waar ik aan toe ben.

Hier een vb: http://forum.belgiumdigital.com/1627292-post1.html.
                        Mvg Tim

Comment

Vriendelijke service !

Comment

Working...
                          X