Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opleiding fotograaf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: opleiding fotograaf

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
    Ik zou als ik van jou was zeker opteren voor het Narafi. Heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar heb onlangs enkelen gesproken die daar studeren, en 't is dus echt de moeite.

Wat het KASK betreft, het volstaat een blik hier op te werpen, dat zegt mijns insziens genoeg
    Amai zeg! Dat is toch ongelofelijk? Met zo'n werk laten ze je er in het eerste jaar in het Narafi zeker niet door, laat staan dat je Master wordt met zo'n gedoe? Nu ben ik NOG blijer dat ik daar niet zit hoor :s ... Alleen de laatste foto's vind ik wel ok..

Comment

Om op de originele vraag eens te antwoorden:

syntra (Gent) vind ik niet echt aan te raden. al heb ik die zelf gevolgd.
      er was daar wel sprake tussen de andere leerlingen over een dagschool in brugge die beter is.

Al bij al veel bijgeleerd in die drie jaar avondonderwijs doch kon de kwaliteit van het onderwijs en vooral het voorhanden zijn van materiaal stukken beter.

Daarnaast vind ik het nogal gevaarlijk een opleiding te beoordelen op een klas reportage. Ik denk dat je best eens rondhoort bij mensen die de richten resentelijk volgenden.

succes!

Avondles fotografie www.tqphoto.be
      Leer alles over digitale fotografie, Voor jong en oud, op eigen tempo

Comment

Een niet al te kunstzinnige opleiding fotografie zonder ingangsexamen is ook het KDG in Antwerpen, ik ga op die school aan mijn 3e jaar beginnen.
        Er is geen ingangsexamen, maar doorheen het jaar vallen er wel veel mensen af.

Comment

Working...
        X