Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wedstrijd - Straatmode

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wedstrijd - Straatmode

Je moet tussen de 10 en 15 foto's inleveren. Moeten die foto's dan echt een reeks vormen, of mogen dat foto's zijn die volledig van elkaar los staan?

Een beetje meer uitleg had wel gemogen. Ik ben van plan hier heel veel tijd en energie in te steken, dus het zou wel spijtig zijn als mijn foto's niet goedgekeurd worden op basis van iets dat me niet duidelijk was.
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evi Wilmus Bekijk bericht
      Je moet tussen de 10 en 15 foto's inleveren. Moeten die foto's dan echt een reeks vormen, of mogen dat foto's zijn die volledig van elkaar los staan?

Een beetje meer uitleg had wel gemogen. Ik ben van plan hier heel veel tijd en energie in te steken, dus het zou wel spijtig zijn als mijn foto's niet goedgekeurd worden op basis van iets dat me niet duidelijk was.
      Hmmm, net even naar Knack gesurfd omdat ik dacht dat daar eventueel meer uitleg zou te vinden zijn maar nougabollen.

Ik denk beste Evi dat je beter eens per mail contact opneemt met Nikon of nog beter met de redactie van Weekend Knack. Die zullen je zeker verder helpen.

Comment

De deelnemer moet er zich van verzekeren dat de voorgestelde beelden te printen zijn op een formaat van 90x100 cm, 300 dpi.
        90x100cm aan 300 dots/2,54cm -> 10.629 x 11811
        Denk dat er niet veel meer in aanmerking komen, of 't zou een collage van een stuk of 12 foto's moeten zijn.
        What if...

Comment

Het uploaden lukt niet?
          Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Comment

Ik denk wel dat ze een beetje stijlvollere foto's willen dan gewoon foto's van mensen die je van straat plukt... Mag wel met zo'n prijzen eigenlijk.
            www.katrijnmichiels.be | blog

Comment

Ja uiteraard moet het fashion zijn en niet gewoon street photography. Maar ook een fashion shoot kan heel erg "street" zijn door de kleren.....
              www.focusfotografie.be
              www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Working...
              X