Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft ook phototrackr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft ook phototrackr

Werkt de phototrackr lite met NiMh AA batterijen ?
    mijn website

Comment

Ja, dat is geen probleem. Zelf heb ik ervaren dat hij met een (helemaal opgeladen) Duracell NiMH 2500 mAh "maar" 10 á 11 uur werkte. Een maat deed de test met een niet-heroplaadbare batterij en kwam aan 14 á 15 uren. Als je lange dagtochten maakt en niet verrast wilt worden door een "stroompanne" (je gaat ook niet heel de tijd de leds willen controleren hé ;-) weet je wat doen...
      Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

Gisteq heeft nu ook de PhotoTrackr Mac http://www.gisteq.com:80/MACsoftware.php
        Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

Ik heb hem ook, de dl700 Phototrackr, ik had in het begin ook problemen met de installatie,. Ik had nml een upgrade gedaan naar de proversie zodat ik ook RAW kan inlezen en toen ging het fout.
          Er bleek echter een bug in de software te zitten.
          Gewoon even naar ze mailen en het wordt snel door ze opgelost.
          Vind het persoonlijk prettiger werken dan met geosetter software
          Overigens worden ook hier de exiffiles gekoppeld.

Een handig en leuk hebbedingentje. €69.- bij snelwebshop incl verzendkosten.

Comment

Ik heb nog een vraagje aan de gebruikers hier.
            Hebben jullie een gedacht hoelang de trackr data kan tracken?
            Ik vertrek naar Thailand over 6 weken en heb gaan zin om een PC mee te zeulen. Dus ik zou graag dat ding gewoon laten loggen en eens terug thuis dan pas alles synchroniseren. Ben 18 dagen onderweg en zou het ding dan wel bijna continue laten registreren. Te doen of niet?
            Nikon D90

Comment

De phototracker kan met 1 batterij die goed is opgeladen wel ongeveer tussen de 12 a 15 uur per dag werken ,dus als je phototracker die 18 dagen wilt laten werken zal je toch elke dag ongeveer twee pillen van doen hebben .

Maar in thailand zla het wel geen probleem zijn ,om daar ergens ten velde aan goedkoop batterijen te geraken zijn .

Groetjes

Ardesign

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluestar Bekijk bericht
              Ik vertrek naar Thailand over 6 weken en heb gaan zin om een PC mee te zeulen. Dus ik zou graag dat ding gewoon laten loggen en eens terug thuis dan pas alles synchroniseren. Ben 18 dagen onderweg en zou het ding dan wel bijna continue laten registreren. Te doen of niet?
              Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluestar Bekijk bericht
                Op het forum van Gisteq vond ik alvast dit: http://www.gisteq.com/forum/viewtopi...=how+long#p726
                Te doen dus Neem even je tijd om de rest te bekijken of stuur die mannen een mail met je vragen, ze antwoorden zéér vlug!

Comment

Vreselijk bedankt!
                  De batterijen is de minste zorg. Die kan ik makkelijk opladen en dan nog eventueel een paar gewone reserve batterijtjes voor als ik niet kan opladen.
                  Het was het eventueel opslagen voor een lange periode die me zorgen baarde.
                  Ik zal het niet nalaten om mijn ervaringen met het ding achteraf te posten.
                  Nikon D90

Comment

Gdm
                    heb gisteren ook de phototrackr Lite aangeschaft.
                    Heb het uur van mijn camera juist gezet met het uur op mijn MAC zoals er staat geschreven.
                    Als ik ga kijken bij mijn gpstijd staat deze 2 uur achter op onze huidige tijd.(zie voorbeeld rechts boven)
                    Iemand idee hoe ik deze goedzet?
                    Vertrek morgen ook naar Marroco,moet ik daar de camera op plaatselijke tijd overzetten en zet de phototrackr zichzelf goed?
                    thx
                    Last edited by truckdiver; 16 april 2009, 09:18.

Comment

Je moet d ePhototrackr ook syncen, eerst buiten leggen zodat hij d epositie kan bepalen, en dan aansluiten op de Mac, software starten en de sync camera tijd wizard opstarten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                        Je moet d ePhototrackr ook syncen, eerst buiten leggen zodat hij d epositie kan bepalen, en dan aansluiten op de Mac, software starten en de sync camera tijd wizard opstarten.
                        zal wel aan mij liggen maar waar vind ik die wizard?
                        tijd staat nu op paris ingesteld
                        heb juist 2uur met gps buiten rondgelopen.
                        volgens de handleiding dat ik ervan kan maken moet je bij MAC alleen de camera goed zetten met de MAC en niets doen aan de gpsmodule.

thx
                        Last edited by truckdiver; 16 april 2009, 12:17.

Comment

Working...
                        X