Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moet je posten in showcase om commentaar te krijgen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Moet je posten in showcase om commentaar te krijgen?

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    En nu hebben ze alle middelen om op korte tijd heel veel te leren.... als ze willen he.
    Binnen de minuut vind je artikels en artikels op het internet.
    Je neemt me de woorden uit de mond. Ik ben dikwijls zélf aan googlen om iemand een gefundeerd antwoord of advies te kunnen geven, maar dan denk je plots "waar ben ik feitelijk mee bezig??".

    Daarbij komt nog dat veel van die posters zélf nooit de moeite doen om op foto's te reageren. Velen doen zelfs niet eens de moeite om "dank u wel" te zeggen, zelfs niet als ze een antwoord op hun PM of email gekregen hebben.
    Last edited by hvr_oosterzele; 25 juni 2008, 09:43.

    Comment


    • #32
      Re: Moet je posten in showcase om commentaar te krijgen?

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Jij stopt nog wel energie in 101 andere dingen
      en ge weet et
      smile ! ...it confuses people ...

      Comment


      • #33
        Re: Moet je posten in showcase om commentaar te krijgen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
        Hoii
        njah, zo zul je geen fans krijgen..
        Moet dat dan? Ik zal er alsnog een emoticon bijzetten

        Mvg,

        Hans
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • #34
          Re: Moet je posten in showcase om commentaar te krijgen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
          volg uw opmerking en denk er net hetzelfde over...
          het lijkt zo dat velen graag lezen, kijken en posten, maar niet zo graag de tijd nemen effe van gedachten te wisselen en feedback te geven behalve gelukkig sommige uitzonderingen. Vind ik ook jammer want zo missen we toch zeer waardevolle info dit ons juist kan doen beter worden in wat we doen?
          Ik heb hier nog nooit een foto gepost, maar al wel veel bekeken en comments geleverd als bijdrage aan dit forum. Als je dan eens een negatieve kritiek levert, krijg je dan soms commentaren als "waar moei jij je mee, je hebt nog nooit iets gepost". Zielig hoor.
          De laatste tijd lees je ook meer en meer "opbouwende kritiek welkom", waaruit ik dan versta dat met bloempjes gooien welkom is, maar dat je beter geen (gefundeerde) negatieve punten aanhaalt over de foto. In de showcase mag men toch iets strenger beoordelen nietwaar? Maar sommige mensen hebben hier nogal erg lange tenen.

          Comment


          • #35
            Re: Moet je posten in showcase om commentaar te krijgen?

            Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            In de showcase mag men toch iets strenger beoordelen nietwaar? Maar sommige mensen hebben hier nogal erg lange tenen.
            Ik vind persoonlijk dat je overal mag "beoordelen". Foto's worden toch "ter beoordeling" aangeboden. Als ik meen dat foto's in de beginnershoek voor verbetering vatbaar zijn, zet ik dat er bij, meestal vergezeld met een tip van hoe "ik" meen dat het verbeterd kan worden. Ik dacht dat dat de bedoeling was. Met te schrijven "goeie foto voor een beginner", daar schiet niemand iets mee op, maar desalnietemin, vind ik, dat als je een foto goed vindt, je het ook mag zeggen of het nu in de beginnershoek is of elders op het forum.

            Mensen die "langgeteend" zijn, die haal je er zo uit. Je kan daar twee dingen mee doen :
            - negeren (wat me de beste oplossing lijkt, want geen commentaar is vaak nog ergerlijker dan slechte commentaar) of...
            - zorgen dat ze ook dikke tenen krijgen, door er regelmatig nog eens op te gaan staan .

            Comment


            • #36
              Re: Moet je posten in showcase om commentaar te krijgen?

              Ik moet toch wel zeggen dat de lichtgeraakte reacties op ietwat negatievere kritieken fel verminderd zijn.
              Enkele maanden geleden was het veel erger.
              Het ligt er misschien aan hoe je die kritiek formuleert en anderzijds aan de grootte van het ego van de ontvanger
              Toch stel ik ook vast dat veel foto's nauwelijks reacties (noch positieve, noch negatieve) krijgen en dat is betreurenswaardig.
              Het helpt de mensen op die manier niet vooruit. Vooral tips qua compo vind ik toch altijd nuttig.
              Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

              Comment


              • #37
                Re: Moet je posten in showcase om commentaar te krijgen?

                Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                Ik moet toch wel zeggen dat de lichtgeraakte reacties op ietwat negatievere kritieken fel verminderd zijn.
                Enkele maanden geleden was het veel erger.
                Het ligt er misschien aan hoe je die kritiek formuleert en anderzijds aan de grootte van het ego van de ontvanger
                Toch stel ik ook vast dat veel foto's nauwelijks reacties (noch positieve, noch negatieve) krijgen en dat is betreurenswaardig.
                Het helpt de mensen op die manier niet vooruit. Vooral tips qua compo vind ik toch altijd nuttig.
                Misschien omdat er minder gereageerd wordt?

                De tips die vroeger op deze site stonden heeft men die verwijderd??
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #38
                  Re: Moet je posten in showcase om commentaar te krijgen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Misschien omdat er minder gereageerd wordt?

                  De tips die vroeger op deze site stonden heeft men die verwijderd??
                  De tips waren gelinkt met de website, en zoals je weet is deze ter ziele gegaan

                  Binnenkort nieuwe website en waarschijnlijk ook nieuwe tips.
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment

                  Working...
                  X