Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En dan voor testversie kiezen. Is uiteraard volledig vrijblijvend.
De eerste keer zal alle data over de lijn moeten (upload, dus relatief traag bij de meeste providers), maar daarna worden enkel de verschillen gebackupped. Een testaccount kan naderhand worden omgezet naar een betalend account, je zal dus niet alle data opnieuw moeten uploaden.
Ik heb me zelf net ingeschreven bij MozyHome (meer info hier), 5 dollar per maand voor onbeperkte storage. De eerste update gaat traag (tja, 80GB uploaden ) maar volgens de uitleg zal hun software na de eerste back-up enkel de wijzigingen aanbrengen op de back-up, dus sneller.
Mijn foto's en fractals
Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.
Een eigen modulleke geschreven in Delphi dat via FTP sync's in beide richtingen toelaat. Ook keuze van de folders, mappen is in te stellen.
De backup en ontwikkeling staat op de PC.
Comment