Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
    Ook al zo dikwijls meegemaakt als je via eBay koopt, als je dan klaagt krijg je een antwoord dat de enveloppe en het werk om het te verpakken ook geld kost, ik heb er zelfs eentje geweten die US $5 extra rekende omdat hij speciaal naar het postkantoor moest gaan om mijn pakje te versturen

Ben dit ondertussen al gewoon, waarschijnlijk zal digitalstreet ook de verpakking aanrekenen, een degelijke, padded enveloppe of een doos met 'mouse' binnenin kosten wel een beetje geld, maar bijna 5 Euro is wel te veel van het goeie.

Maar je hebt het pakje uiteindelijk toch gekregen ... nu genieten en niet meer aan UPS denken

Mark

een klein afvaldooske van een leverancier die ze zelf krijgen kost echt wel niks, en als je daar wat koopt telle ze toch ook niks om je spulle in e zakje te steken he, wordt een beetje gek zo he

gewoon dikke oplichterij ja

tel maar eens 1000 klanten /maand ( is niks voor een grote shop) aan 4.99€ diefstal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere Bekijk bericht
      een klein afvaldooske van een leverancier die ze zelf krijgen kost echt wel niks, en als je daar wat koopt telle ze toch ook niks om je spulle in e zakje te steken he, wordt een beetje gek zo he

gewoon dikke oplichterij ja

tel maar eens 1000 klanten /maand ( is niks voor een grote shop) aan 4.99€ diefstal
      Man, man, ben je nu niet wat aan het overdrijven? Zo goed als elke shop rondt die prijs af naar boven. En veel shops rekenen meer dan 3.99 (geen 4.99!) euro voor de 'handling'. Verder vermoed ik dat die verzendkosten klaar en duidelijk bij digitalstreet staan aangegeven, dus heb je geen reden om nadien te klagen. Zelfs als ze 100 euro verzendkosten aanrekenen tel je dat toch gewoon bij je aankoopbedrag. Hebben ze het in een andere winkel goedkoper, dan bestel je daar, anders betaal je gewoon die 100 euro.

Verder ligt de schuld hier al absoluut niet bij digitalstreet, maar vooral bij UPS. Ik vind het overigens niet verstandig om er vanuit te gaan dat je pakje op anderhalve week bij jou staat. Zou normaal wel mogen, maar als het belangrijk is dat je het op tijd hebt, had je beter een snellere (duurdere) service gekozen. Nog iets: hoe heb je betaling gedaan? Creditcard of overschrijving?

UPS was volgens mij gewoon dikke pech en dat kan je met elke leveringsfirma voorhebben. Ik heb juist bijzonder goede ervaringen met UPS. Toen ik niet thuis was belden ze me op en vroegen wat ze moesten doen. Ze wilden het zelfs op mijn werk paar km verder komen afzetten, maar hebben het uiteindelijk bij de buren kunnen afzetten. Taxipost daarentegen stoort me omdat die niet gewoon de dag nadien nog eens kunnen langskomen en zelfs als je het zelf wilt komen ophalen moet je twee dagen wachten.

Comment

waar dient die tracking dan voor ??? en de schuld ligt 100% bij die onozelaars van ups dat weet ik ook wel,te lui om wat af te leveren

pakje opgehaald,dag erna in belgie in brussel en smorgens uit voor zending met de cammionette... moet je me toch eens uitleggen waarom een koerier het dan wel terug mee neemt... tot 2x toe

dikke k*tfirma gewoon,meer niet...

en over die shipping van de verkoper.. 5€ blijft 5€ en daar moet ik bijna een half uur voor werken ze , in een dooske met wa chips steken of in e zakske in de winkel zelf is nie veel meer werk
        en heb via iban/bic overschrijving betaald, dan komt er in tegenstelling tot visa bij veel firma's geen kost bij.
        vin het maar raar want heb net afgelopen jaar voor duizenden euro's gekocht bij zeker 15 verschillende zaken online voor m'n motor en netgens hebbe ze me meer geteld voor de shipping, ook niet voor het verpakken

Comment

Wat een debiele reacties van de TS!
          Mvg Tim

Comment

Ik zal het even toelichten:

In transit betekent niet dat het die dag geleverd wordt.
            Het betekent dat het pakket van de verzender (Digitalstreet) naar de UPS-HUB (waar de pakjes gesorteerd worden) onderweg is.
            Out for delivery betekent dat het pakket in de UPS-wagen zit en onderweg is naar jou.

Als je niet thuis bent, pech.
            je kan vragen om een gunst (na een bepaald uur leveren), maar die moet/kan niet altijd nagekomen worden.

Dus alvorens van uw oren te maken...misschien eerst het trackingsysteem leren kennen
            Last edited by Ticor; 27 juni 2008, 13:16.
            Mvg Tim

Comment

Maar 't is toch veel een miserie met UPS. Wij shippen en ontvangen beroepsmatig veel pakjes en als we miserie hebben is het altijd met UPS.
              Zelf shippen we met DHL, is misschien wel wat duurder, maar altijd correcte afhandeling. Ook eigenlijk met De Post goede ervaringen (gebruiken we wanneer de zending minder belangrijk/traceerbaar moet zijn).
              Sven
              --
              Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
                Maar 't is toch veel een miserie met UPS. Wij shippen en ontvangen beroepsmatig veel pakjes en als we miserie hebben is het altijd met UPS.
                Zelf shippen we met DHL, is misschien wel wat duurder, maar altijd correcte afhandeling. Ook eigenlijk met De Post goede ervaringen (gebruiken we wanneer de zending minder belangrijk/traceerbaar moet zijn).
                Sven
                Dat is mogelijk Sven.

Daar waar ik vroeger werkte (Brussel), verstuurden en ontvingen wij, dagelijks, alle documenten met UPS. Nauwelijks problemen mee.

Met andere firma's verdwenen er wel vaker pakketten of kwamen ze heel vaak te laat aan.
                We kregen de transportkosten wel terugbetaald, maar daar waren wij vet mee.

Het is natuurlijk nooit leuk als je pakket verdwijnt, niet aankomt, te laat aankomt...
                Mvg Tim

Comment

Hier toch ook geen reden tot klagen over UPS. Ik vind dit tot op heden nog steeds als een van de meest betrouwbare ervaren.

Mijn huis is nogal moeilijk te vinden en er zijn veel koerierdiensten die dan gewoon zeggen dat ik niet thuis was of dat mijn adresgegevens niet kloppen.
                  Met GLS ben ik er op den duur eens uit miserie gewoon zelf achter moeten rijden.
                  Vanaf nu schrijf ik altijd een opmerking bij het leveringsadres dus riskeerde het mij nog eens om via GLS te laten versturen. Hadden ze niet eens de moeite gedaan om mijn huis wat te zoeken maar gewoon voor de deur bij de buur gezet. Nog een geluk dat ik een eerlijke buur heb want het was een nogal kostelijk pakketje...

UPS heeft eenmaal mijn huis niet gevonden, ik kreeg plots een mail dat mijn gegevens niet klopten. Onmiddellijk contact opgenomen en ze hebben de koerier naar mij laten bellen. Nog een afspraak gemaakt dezelfde dag en 2uur later stond hij hier terug voor de deur.

Comment

waar dient die tracking dan voor ??? en de schuld ligt 100% bij die onozelaars van ups dat weet ik ook wel,te lui om wat af te leveren

pakje opgehaald,dag erna in belgie in brussel en smorgens uit voor zending met de cammionette... moet je me toch eens uitleggen waarom een koerier het dan wel terug mee neemt... tot 2x toe

dikke k*tfirma gewoon,meer niet...

en over die shipping van de verkoper.. 5€ blijft 5€ en daar moet ik bijna een half uur voor werken ze , in een dooske met wa chips steken of in e zakske in de winkel zelf is nie veel meer werk
                    en heb via iban/bic overschrijving betaald, dan komt er in tegenstelling tot visa bij veel firma's geen kost bij.
                    vin het maar raar want heb net afgelopen jaar voor duizenden euro's gekocht bij zeker 15 verschillende zaken online voor m'n motor en netgens hebbe ze me meer geteld voor de shipping, ook niet voor het verpakken
                    Ten eerste betekent in transit inderdaad dat het gewoon ergens bij UPS rondzwerft (tussen aanvaarden en centrale hub in Brussel voor sorteren, nadien tussen centrale en plaatselijke hub), zeker niet dat het in hun wagentje onderweg naar u is.

Ten tweede is het geen 5 euro. Als je het natelt is het 3.99 euro.

Ten derde: als het dringend is, betaal je best niet via overschrijving. Je verliest ongeveer drie werkdagen eer dat geld op hun rekening staat. Betaal de volgende keer voor dringende zaken liever met VISA, dat staat onmiddellijk op hun rekening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StijnL Bekijk bericht
                      Ten eerste betekent in transit inderdaad dat het gewoon ergens bij UPS rondzwerft (tussen aanvaarden en centrale hub in Brussel voor sorteren, nadien tussen centrale en plaatselijke hub), zeker niet dat het in hun wagentje onderweg naar u is.

Ten tweede is het geen 5 euro. Als je het natelt is het 3.99 euro.

Ten derde: als het dringend is, betaal je best niet via overschrijving. Je verliest ongeveer drie werkdagen eer dat geld op hun rekening staat. Betaal de volgende keer voor dringende zaken liever met VISA, dat staat onmiddellijk op hun rekening.
                      ik heb geen visa, en ik heb het ook niet nodig voor die ene niet europese betaling die ik moet doen op een maand of 2 doe ik 't via een kennis

en heb nooit problemen met overschrijvingen,max 3 dagen en het staat erop in het buitenland via kbc...
                      woensdag was het al in belgie dus ik zie het probleem niet hoor...betaling was goed op tijd binnen ze
                      alleen zij maken problemen met hun amateurisme daar bij ups

en in transit is echt wel op de baan,heb 't nog gevraagd zaterdag en het waswel degelijk uitgeboekt(log bij hun zelf) naar de baankoerier maar ze hadde gwn geen tijd.. zelfs om me dit ff te laten weten

't zijn gewoon dikke amateurs! en wat die 4€ betreft, vind het schandalig dat ze voor een dooske in een dooske te steken dat zouden durven aanrekenen(ups komt het bij hen ophalen dus ze moeten al gene benzine oprijde naar ups zelf )
                      ben es benieuwd wie hier mee akkoord zou gaan moest ier iemand wat kopen van een ander en die rekent dat aan

heb vandaag die koerier die bij ons op het werk levert op vrijdag aangesproken en die was zinnes om er te vertrekke want 't is de laatste tijd daar niks dan gezeik met verloren zendingen,klachten en veel te hoge werkdruk...

en nu mag jij nog bewere wat je wil, het zit zo en niet anders over die prutsers,grote klant geen probleem,maar als je maar een klein pakje moet hebbe wordt je bescheten
                      in ieder geval bedankt om dit topic onder de aandacht te blijven brengen.. ziet iedere leze direct weer waar ie NIET moet zijn voor z'n spullen

Comment

ik heb geen visa, en ik heb het ook niet nodig voor die ene niet europese betaling die ik moet doen op een maand of 2 doe ik 't via een kennis

en heb nooit problemen met overschrijvingen,max 3 dagen en het staat erop in het buitenland via kbc...
                        woensdag was het al in belgie dus ik zie het probleem niet hoor...betaling was goed op tijd binnen ze
                        alleen zij maken problemen met hun amateurisme daar bij ups

en in transit is echt wel op de baan,heb 't nog gevraagd zaterdag en het waswel degelijk uitgeboekt(log bij hun zelf) naar de baankoerier maar ze hadde gwn geen tijd.. zelfs om me dit ff te laten weten

't zijn gewoon dikke amateurs! en wat die 4€ betreft, vind het schandalig dat ze voor een dooske in een dooske te steken dat zouden durven aanrekenen(ups komt het bij hen ophalen dus ze moeten al gene benzine oprijde naar ups zelf )
                        ben es benieuwd wie hier mee akkoord zou gaan moest ier iemand wat kopen van een ander en die rekent dat aan

heb vandaag die koerier die bij ons op het werk levert op vrijdag aangesproken en die was zinnes om er te vertrekke want 't is de laatste tijd daar niks dan gezeik met verloren zendingen,klachten en veel te hoge werkdruk...

en nu mag jij nog bewere wat je wil, het zit zo en niet anders over die prutsers,grote klant geen probleem,maar als je maar een klein pakje moet hebbe wordt je bescheten
                        in ieder geval bedankt om dit topic onder de aandacht te blijven brengen.. ziet iedere leze direct weer waar ie NIET moet zijn voor z'n spullen
                        Je kan/mag zeggen wat je wil, maar ik weet hééééééél goed dat 'in transit' niet betekent dat het onderweg is naar de klant.

Het kan zijn dat het 'uitgeboekt' was, maar dan stond het niet in de dagplanning van de chauffeur.
                        Dus al de chauffeur geen tijd had om een extra pakje te leveren dat bovendien niet in de dagplanning staat, dan is dat niet meer dan normaal.

Ik heb geen aandelen bij UPS, maar je moet wel correcte info geven he.

ps: nog nooit in 1 topic zoveel 'propere' woorden gelezen van één en dezelfde persoon
                        Mvg Tim

Comment

euhm.. ze gingen me de 2 keren dat ik belde telkens laten weten wanneer het zou afgeleverd worden bij mij en gaan kijken welke chauffeur het pakje meehad zegt genoeg zeker..
                          heb je ook nog eens het feit dat ze in een tracking 'out for deliver vermelden na een keer of 2 scantoestanden zoals origine scan savonds als het niet afgeleverd werd en 2 x import scan te vermelden zal dus wss wel effectief op de baan zijn... want dinsdag toen het werd aangeboden voor een leeg huis stond het ook zo en dinsdag net hetzelfde...

ze hebbe gewoon een dikke fout gemaakt en dan nog eens onbeschoft geweest door tot 2x toe niet te bellen terwijl ze me dat beloofden dus zo'n firma krijgt van mij 0.0 respect ze

fin ik heb m'n cam,die het uitstekend doet naar verwachting... maar mocht in nog wat bestelle zal het zeker niet meer bij deze firma zijn en nooit meer laat ik iemand wat opsturen via ups

en daarmee is de kous af voor mij!

Comment

fin ik heb m'n cam,die het uitstekend doet naar verwachting...
                            En dat is het belangrijkste
                            Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                              En dat is het belangrijkste
                              eigelijk wel ja... maar had 'm te laat

Comment

Working...
                              X