Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

teleurgesteld in sony

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: teleurgesteld in sony

    Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
    Da's wel een wreed dure lens, voor wat de specs laten uitschijnen. Misschien is ze superscherp over heel de range?

    De Sigma 70-300 F/4-5.6 APO voor Sony is "beperkt op voorraad" bij 't Konijntje en is slechts een fractie van de prijs. Die heeft wel geen ultrasone focusmotor.

    Dave
    G lenzen zijn (met reden) legendarisch, beetje zoals L-glas
    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

    Comment


    • #17
      Re: teleurgesteld in sony

      Oorspronkelijk geplaatst door syro Bekijk bericht
      Wel als ik hem bestel via http://www.digitalwarehouse.nl/index.php?Art_ID=3419 komt hij via ups ofzo. Maar vrees dat hij dan niet goed gaat aankomen.
      best niet UPS is de grootste klucht koerierdienst in de hele wereld

      trouwens konijnenberg kan je best op voorhand ff belle en laten opzijleggen op naam,ben ook al 2x naar daar gereden,op voorhand p de site gekeken,in stock,daarkomen en net de laatste zien verkopen voor mijn ogen
      als je wat wil orderen kan je best ook ff mailen voor je besteld,of het in stock is want ik heb op 2 pleken een motor part besteld en ik kan lekker wachten op backorder (terwijl het op hun site in stock was)

      Comment


      • #18
        Re: teleurgesteld in sony

        De lens is er al! Eerste indrukken: stevig en degelijk afgewerkt en mooie scherpe foto's. Gisteren verzonden in nederland, vandaag al geleverd. Nu kan ik gaan beginnen, ga sebiet al eens op pad.

        ps: het pakket was zeer goed verpakt, eerst in een iets grotere doos, helemaal opgevuld met piepschuim. En dan als je de sony doos zelf opend, was de lens ook nog eens goed beveiligd tegen schokken.

        Nog eens bedankt voor de tip dzumbo!

        Greetz Syro
        Last edited by syro; 25 juni 2008, 13:09.
        Canon 70d- Canon efs 10-22mm usm

        Comment

        Working...
        X