Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdrukken op hout/karton

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Afdrukken op hout/karton

Je kan informeren bij een afdrukcentrale die werkt met pro inkjet printers, er zijn er die afdrukken op ander papier dan fotopapier (wel is het dan van belang testen uit te voeren met het papier en inkten).
    Een andere mogelijkheid is een oud procede zoals gomdruk of cyanotype te gebruiken.
    Meer info over die oude afdruktechnieken (en waar ze deze nog bebruiken) vind je bij: Atelier Ph7.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

al eens geïnformeerd bij pelegrie ? (Antwerpen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        al eens geïnformeerd bij pelegrie ? (Antwerpen)
        Ik heb een mail gestuurt, ik wacht er af.. Hopelijk kunnen zij me verder helpen!

Bowie

Comment

Ik weet nu natuurlijk niet wat het budget is en de afstand dewelke je wilt overbruggen.

Maar vanuit persoonlijke ervaring kan ik je de volgende zaak aanraden: Grafimon
          Ik weet tot wat deze machine toe in staat is en heb ze al aan het werk gezien ter plaatse. Het resultaat is verbluffend en de mensen zijn 100% kwalitatief betrouwbaar! Meermaals mee samengewerkt...

Er is een combinatie met een freesmachine die de wildste ontwerpen voor digitaal drukwerk realiseerbaar en nu ook betaalbaar maken. Overigens is het mogelijk dat zijzelf voor de "drukdrager" zorgen of jijzelf, volgens je overeenkomt...

ps: Geen idee naar particulieren toe; kleine oplages zijn normaal geen probleem...
          Een momentopname laat ons even stilstaan bij de tijd die ooit was en nooit meer hetzelfde zal zijn... Focus naar de toekomst, met een gedachte voor het verleden... - Divian.
          NIKON D80 + AF-S NIKKOR 18-200mm 1:3.5-5.6 G

Comment

Working...
          X