Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mensen, mensen, stop ermee
Ik schaam mij dood.
Jullie hebben precies geprofiteerd dat ik drie dagen ben weggeweest om hier van alles rond mij te doen.
Ik ben geen fantablikje hoor.
Maar ja, ik had slimmer moeten zijn.
Ik heb al genoeg foto's hoor, en ik zal er eens eentje posten ze om jullie aandacht af te leiden.
Ik ben op boerderijklassen geweest en dit was hun jonste lammetje.
De rest van de foto's komt nog, ik ben pas thuis
En stop nu maar ik heb al een foto.
Originally posted by Act
Mensen, mensen, stop ermee
Ik schaam mij dood.
Jullie hebben precies geprofiteerd dat ik drie dagen ben weggeweest om hier van alles rond mij te doen.
Oke Act, het was ff dollen maar de foto's zijn nu op.
Je hebt een mooie foto gemaakt van dat lammetje met de fles, heb je een nog een beetje genoten op de boerderij?
"Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
Member of Han Fan Clan
Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl
De bewerkingen van Han waren weer super maar je hebt gelijk act: we hebben onze lol gehad en het is mooi geweest
Ik hoop dat je het leuk hebt gehad en ben benieuwd naar de foto s, het lammetje is al een mooie foto in ieder geval
Mensen, mensen, vanmorgen met een "fris" hoofd alles eens bekeken.
Het is wel enorm leuk hoor. En ja, ik was bang dat het ging escaleren, maar blijkbaar zijn de foto's op. Oef.
J@n, het is inderdaad zo, dat je je in de groep aanvaard voelt als er grappen gemaakt worden.
En ik kan er écht tegen hoor.
Geen probleem.
En wat Han met zijn foto's kan... ik hoop dat binnen 15 jaar ook te kunnen
Neen het is enorm.
En die foto's zo slecht is dat niet, mijn ma houdt van foto's maar van mij heeft ze er bijna geen (hoe zou dat komen???)
En hier zitten er wel enkele goeien bij.
Dus ons moeke weer eens heel gelukkig.
Han, breng je de 29e juni die cam mee die jij gemaakt hebt voor mij?
Ik wil ook zo een grote lens.
Comment