Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modelfotograaf tfcd gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

    Is wat mee te doen imo.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #17
      Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

      Als je niet opziet tegen een verplaatsing naar het Antwerpse is ze welkom bij mij in de studio na 24 juni. Op TFP en TFCD basis .


      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #18
        Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

        Mij mag ze steeds contacteren als ze +18 is. (niet omdat het naakt ofzo moet) Gewoon omdat het werken met minderjarige teveel risico's inhoud.

        (gelieve hier geen discussie te beginnen over wel of niet met minderjarigen werken)
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

        Comment


        • #19
          Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

          Voila ... zo gaat het
          Fototje opgegeven en op slag krijg je positieve reacties.

          Geef toe.. Zo is dit toch veel plezanter

          Zoals de meesten aangeven is daar zeker iets mee aan te vangen waardoor je zeker en vast wel iemand uit je eigen regio zal terugvinden (waar dit ook mag zijn )

          Alvast veel success ermee.
          En .. nog 1 tip erbij: Ga gerust mee met haar (als de fotograaf het kan verdragen ) Zo kun je misschien ook nog wat bijleren.
          (Ik zou daar niets op tegen hebben maar ik ken er die liefst gewoon hun werk kunnen doen)
          .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
          ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

          Comment

          Working...
          X