Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Als je niet opziet tegen een verplaatsing naar het Antwerpse is ze welkom bij mij in de studio na 24 juni. Op TFP en TFCD basis .
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Voila ... zo gaat het
Fototje opgegeven en op slag krijg je positieve reacties.
Geef toe.. Zo is dit toch veel plezanter
Zoals de meesten aangeven is daar zeker iets mee aan te vangen waardoor je zeker en vast wel iemand uit je eigen regio zal terugvinden (waar dit ook mag zijn )
Alvast veel success ermee.
En .. nog 1 tip erbij: Ga gerust mee met haar (als de fotograaf het kan verdragen ) Zo kun je misschien ook nog wat bijleren.
(Ik zou daar niets op tegen hebben maar ik ken er die liefst gewoon hun werk kunnen doen)
.-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com]***
Comment