Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Home-Buy-Ele - Oplichterij?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Home-Buy-Ele - Oplichterij?

    Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
    ... EDIT: Die man is van Friesland?
    Dat ruikt niet al te fris, zo'n Friesche Chinees.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #17
      Re: Home-Buy-Ele - Oplichterij?

      blijkbaar zit hij ook op een nederlandse tweedehands site en daarop is aangegeven dat hij inderdaad van friesland is.
      (Canon 1D Mark II voor 420 €, ik zou het niet vertrouwen)
      www.katrijnmichiels.be | blog

      Comment


      • #18
        Re: Home-Buy-Ele - Oplichterij?

        Zeker doen!!! Gewoon bestellen zou ik zeggen!! Voor zo'n prijzen??!!??

        Oh ja, laat je ook even weten hier of je het ook effectief ontvangen hebt??
        ;-)
        www.YourConcertShots.com

        Comment


        • #19
          Re: Home-Buy-Ele - Oplichterij?

          Zes maanden terug had mijn PC het begeven. Ik begon op internet te zoeken naar een tweedehands macbook pro...

          En wat voor een beest zag ik daar staan ( kapaza ). Het laatste nieuwtje voor maar 1000 euro ... Ik dacht proberen kan nooit kwaad. Dus ik stuur een mailtje. Enkele minuten later kreeg ik een mail terug in het engels. " Ik woon in Londen, stort alvast het geld maar, dan stuur ik je daarna de laptop wel". Ik heb het email adres eens ge-googled, en het stond al vermeld op een Nederlandse site met internet-oplichters.

          Twee dagen later vind ik weer een advertentie. Een prachtige niet gebruikte macbook pro, met garantie (15", 2,33 gHz duo, 2gig ram .. ) voor maar 1000 euro ... ( zeker voor een half jaar geleden was dat een superkoop )

          Dus ik dacht weer ... wie niet waagt niet wint dus ik stuur de verkopen een mailtje. Metteen voegt de man mij toe op msn. "Ik verkoop de Latop Voor 900 euro als je hem vandaag nog kan komen ophalen en cash betaald"

          ( even melden dat zijn msn afbeelding nu niet bepaald uitnodigend was, een pitbull met ontblote tanden )

          Na heel lang nadenken heb ik het er op gewaagd. Ik ben nog maar net 18, en samen met een vriend ben ik naar gent gereden. Elk met de hald van het geld, cash in onze zak ...

          Zelden heb ik zoveel schrik gehad als toen !! :d

          Toen we aankwamen op het punt waar we hadden afgesproken, stond een vriendelijke man ons op te wachten. Hij nam me mee naar zijn huis dat volgepropt was met luxeartikelen. Gestolen dacht ik dus .. Maar niets was minder waar. De man toonde mij het garantiebewijs en de aankoopbon van de vier-maand-oude-laptop, en is nog samen met mij naar de apple winkel gegaan om zijn naam te laten veranderen, zodat de garantie nu op mijn naam stond.

          De reden van verkoop: de man was blikbaar een beetje verslaafd aan gamen. Hij had net een gigantische tv gekocht, toen zijn playstation het bagaf, maar omdat hij werkloos was kon hij het geld niet van zijn rekening halen om ene nieuwe te kopen, dus verkocht hij maar zijn laptop.

          Dus af en toe een risico nemen kan geen kwaad

          ( al was ik voor hetzelfde geld ( letterlijk ) ook in elkaar geslagen )
          - When the power of love overcomes the love of power, the world will know PEACE -

          Comment

          Working...
          X