Ik kijk al geruime tijd naar jullie forums en er zijn vele nice topics bij,sinds verleden week heb ik mij ingeschreven voor het volgende,ik stoor mij hier wel mateloos hoe mensen proberen om hier op een openbaar forum om schaamteloos te vragen of zich aan te bieden om foto's te trekken van huwelijken,communies en dergelijke ,ik bedoel de amateurs , bv een student,ict,er,bediende enz.. onder het mom van het is veel te duur bij een professional enz,maar dit geeft niet het recht om dan maar klakkeloos in het zwart te gaan werken en zo de broodwinning van vele mensen af te nemen
.
Dit vindt ik zeer spijtig maar vindt de forumleiding dit normaal dat er op een openbare site zulke handel mag gedreven worden.
Ik wil de forumleiding niet aanvallen maar er toch even op attent maken,als het mij opvalt dan moet het toch ook opvallen bij anderen.
Ik hoop dat men mij niet lyncht zoals ik reeds vaak heb opgemerkt dat dit gebeurt maar dat er toch anderen zullen zijn die dit positief op zullen vatten
(i hope so) oef dit is van mijn hartje.

Dit vindt ik zeer spijtig maar vindt de forumleiding dit normaal dat er op een openbare site zulke handel mag gedreven worden.
Ik wil de forumleiding niet aanvallen maar er toch even op attent maken,als het mij opvalt dan moet het toch ook opvallen bij anderen.
Ik hoop dat men mij niet lyncht zoals ik reeds vaak heb opgemerkt dat dit gebeurt maar dat er toch anderen zullen zijn die dit positief op zullen vatten
(i hope so) oef dit is van mijn hartje.
Comment