Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's trouw

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: foto's trouw

    Oorspronkelijk geplaatst door rockfire Bekijk bericht
    Beste mods,


    Wordt het niet tijd hier een slotje op te plaatsen. Dit ontsiert het forum.
    Ook ik schrijf niet veel, maar dit forum is wel een belangrijke info bron voor mij en zo zullen er velen zijn. Of horen wij hier ook niet thuis.

    Discussies als deze bewijzen dat mensen eenmaal ze achter hun pc zitten vaak te makkelijk conclusies maken en te weinig respect vertonen voor elkaar.

    Een slotje erop, zodat deze discussie stopt lijkt me niet teveel gevraagd. Vervolgens kan iedereen zich weer bezighouden met de essentie namelijk fotografie.
    Rockfire,

    Da's misschien het beste, maar ik kan het niet laten te antwoorden als iemand zich weer voordoet als "beter dan de anderen", en begint te schelden.
    (remember: frituur om de kosten te drukken...)
    En telkens is er het op de man spelen van Frederic, om zijn domheid te etaleren..., slot :-).

    Comment


    • #62
      Re: foto's trouw

      Oorspronkelijk geplaatst door Johanuz Bekijk bericht
      En telkens is er het op de man spelen van Frederic, om zijn domheid te etaleren..., slot :-).
      Ik wacht ook nog steeds op jouw eerste foto hier
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #63
        Re: foto's trouw

        Oorspronkelijk geplaatst door rockfire Bekijk bericht
        ..
        Wordt het niet tijd hier een slotje op te plaatsen. Dit ontsiert het forum.
        Spijtig genoeg moet het altijd uitdraaien op persoonlijke aanvallen en schelden
        Daarom dan ook maar best een slotje.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment

        Working...
        X