Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Of dacht je dat er enkel artistieke argumenten meegespeeld hebben?
Maar nee gij hij schrijft het zelf, "my EOS lenses were starting to show some age"....
En als ge dan de search functie hier op BD niet gebruikt dan weet ge niet dat er voor de Canon lenzen witte touch up paint bestaat. Ja en dan is switchen naar Nikon logisch.
ik snap niet goed dat zo'n pro niet gewoon een andere body krijgt van Canon???
Een fotograaf van zo'n caliber is toch een vertegenwoordiger voor je merk dacht ik... Je zou als Canon toch wel "trots" zijn dat je een Preston Mack onder je klanten hebt.
Vat het echt niet goed maar kan inderdaad zijn dat er centen mee gemoeid zijn.
The whole text sounds like it was written for him by Nikon.
No doubt the huge box of new toys that arrived on his desk was a factor in his sudden and total belief in a new system. If his existing and newest Canon was so crap, why didn't he just go back to the one he was using before?
Hoop maar dat er geen proces inzit voor hem, in the USA weet je nooit.
Heel veel slechte geruchten rond de AF van de 1D, cijfers die je vindt :
11.7% OOF en per reeks 30.2 beelden in focus.
D3 heeft 9.2% OOF en per reeks 21.6 beelden in focus.
Misschien slechter dan mark II maar niet dramatisch zou ik zeggen.
Lag misschien toch aan de lenzen ! Of aan het nieuwe gekregen materiaal. Snap ook niet waarom hij geen andere body kreeg, want issues zullen er zeker zijn, maar je kan toch niet aannemen dat geen enkele 1D goed presteert. En de oudere modellen waren wel allemaal goed, werken toch ook nog steeds? toyboy for sure.
welk probleem?
Nikon zal m gewoon wat meer betalen. Of dacht je dat er enkel artistieke argumenten meegespeeld hebben?
Misschien heeft Nikon dat gedaan. Maar waarom kan de man niet "gewoon" om artistieke reden overgestapt zijn? Zou dat dan zo vreemd zijn? Ik weet het is voor Canon-fanaten moeilijk te geloven.
Comment