Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier ook interesse, ik ben van Glabbeek...Ben net begonnen met mijn eerste echte toestel, maar heb nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelll te leren...
Dacht ook eens langs te komen, maar op die dag had ik reeds andere plannen
Een andere keer misschien
Ik mag die link niet zien.
Het is de bedoeling om vanaf dan overandere donderdag samen te komen. Enkel willen we nog even met de mensen die al komen bespreken of we de 3de of de 10de beginnen. Kan verschil maken voor mensen die in ploegen staan of ze kunnen komen of niet.
Hopelijk tot snel.
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
@OrlandO...Ben zo vrij geweest om jouw emailadres dat je hierboven had gepost te verwerken in een flyer...indien niet gewenst dan haal ik 't wel weer weg...of dat ik ga meedoen...ik bekijk 't nog ff.
Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4
Precies toch veel mensen van Aarschot... en ik die dacht dat ik hier alleen rondliep ;o)
Bij deze dat ik misschien ook wel eens een kijkje kom nemen 26 juni.
Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
Meer info op: www.tomvh.be
Lijkt me wel interessant. Ik woon te Begijnendijk, kammer genoeg werk ik op die donderdag (met de nacht dan). Mss kom ik toch even voor naar mijn werk te gaan.
Hopelijk kunnen we er een toffe avond van maken!
Eventueel voor de mensen die donderdag niet kunnen langskomen: je kan altijd langskomen bij mij in videotheek Filmcat te aarschot op zondag, dinsdag of woensdag voor meer info...
Iedereen welkom!
Comment