Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar best Canon 40D kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waar best Canon 40D kopen?

    Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    Heb me juist de 40D gehaald bij art&craft (zéér vriendelijk trouwens, echte aanrader). Ben nu bezig met de cashback in te vullen, maar op formulier valt me toch iets op:

    "This promotion is open only to the following countries:

    Andorra
    Austria
    Channel Islands
    Denmark
    Finland
    France
    Germany
    Greece
    Ireland
    Italy
    Luxembourg
    Netherlands
    Norway
    Portugal
    San Marino
    Spain
    Sweden
    Switzerland
    United Kingdom
    Czech Republic
    Slovakia
    Hungary
    Poland "

    Ik mag toch hopen dat we als Belgen toch OOK van deze actie mee genieten??!!
    Ik denk dat je op een verkeerde pagina zit, kijk eens op http://canonlensacc2008.onlinerebates.com/faq.aspx daar staat België wel bij, het invullen kan je doen op http://canonlensacc2008.onlinerebate...=NL&country=NL

    Comment


    • #17
      Re: Waar best Canon 40D kopen?

      Is raar, heb heel dat formulier ingevuld, afgedrukt en op de afdruk staat België er niet meer tussen. Zal wel schoonheidsfoutje zijn zeker.
      Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

      Comment


      • #18
        Re: Waar best Canon 40D kopen?

        Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
        Is raar, heb heel dat formulier ingevuld, afgedrukt en op de afdruk staat België er niet meer tussen. Zal wel schoonheidsfoutje zijn zeker.
        Inderdaad je hebt gelijk, ik ben eens gaan zien op mijn documenten en Belgie staat er niet tussen. Waarschijnlijk het vermelden niet waard

        Comment


        • #19
          Re: Waar best Canon 40D kopen?

          Kan je daar nog vragen naar een korting als je voor een groot bedrag koopt?
          Vragen kost niets hé.
          Een neen heb je, een ja kan je misschien krijgen

          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment


          • #20
            Re: Waar best Canon 40D kopen?

            Ook waar

            Heb trouwens een mail gekregen van Konijnenberg en daar kost de 40D nu maar 899€, maar op de site is het nog niet aangepast

            Comment


            • #21
              Re: Waar best Canon 40D kopen?

              Dju, een dag te vroeg geweest dus Bwah, eigenlijk niet. Ben wel tevreden van de houding van Art&Craft. Trouwens, als ik wil mag ik de 40D direct omruilen.
              Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

              Comment


              • #22
                Re: Waar best Canon 40D kopen?

                Neej, toch niet, krijg net een mail terug dat het een foutje was.

                De prijs op de site is toch de correcte

                Comment


                • #23
                  Re: Waar best Canon 40D kopen?

                  De prijs bij Konijn verschilt naargelang je ingelogd bent of niet.
                  Niet ingelogd, kost de 40D momenteel €899, maar ingelogd is dat meteen €944,61. Enkele weken geleden heb ik daarover de winkel gecontacteerd. Uit hun reactie blijkt dat het verschil in prijs afhangt van de BTW, die in NL 19% en in BE 21% bedraagt.
                  (maar BE heeft dan weer een langere waarborgperiode)
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Waar best Canon 40D kopen?

                    Ja, maar om te bestellen moet je ingelogd zijn, dus das nogal tricky

                    Anyway, in België kost het dus 944,61€ volgens die mail, helaas...

                    899€ zou echt wel mooi zijn geweest met de cashback erbij

                    Comment


                    • #25
                      Re: Waar best Canon 40D kopen?

                      Ik heb mijn 40D met 17-85mm voor slechts €888 gekocht in de mediamarkt van Alkmaar (boven Amsterdam). Hierbij was de cashback al inbegrepen (dus uiteindelijk was het €1088 zonder cashback.

                      Toch wel een mooie deal vond ik zelf
                      Canon 40D || 17-85mm IS USM

                      Comment


                      • #26
                        Re: Waar best Canon 40D kopen?

                        De prijs bij Konijn verschilt naargelang je ingelogd bent of niet.
                        Je moet niet perse ingelogd zijn, als je ingelogd bent weet de website gewoon aan de hand van jouw registratie gegevens van welk land je komt en toont dus de prijzen met de BTW van jouw land.
                        Je kan zonder in te loggen de juiste prijzen zien, door gewoon bovenaan op het vlaggetje van jouw land klikken. Technologie staat toch voor niets meer...
                        Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                        Comment


                        • #27
                          Re: Waar best Canon 40D kopen?

                          Je hebt gelijk! Goed gevonden.
                          Toch vond ik het aanvankelijk een beetje vreemd dat de "anonieme" prijs lager lag dan de prijs als "lid" (nou ja, als geregistreerde en ingelogde gebruiker).
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment

                          Working...
                          X