Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb hier de Syncmaster 215tw is wel 'maar' een 21inch scherm[breed]
Het scherm gedeelte zou ook in sommige Eizo's worden gebuikt.[S-PVA]
De kleuren zijn erg goed,resolutie 1680x1050.
Heeft wel wat last van backlight bleeding,maar voor het beoordelen van
foto's geen last van.
De prijs ligt zeker onder de 400euro,maar of er grotere schermen van
Samsung bestaan,met deze specificaties????
Vergeet niet in de prijs een callibratie app. mee te nemen.
gr.ron.
Misschien is zo'n Eizo wat te duur, maar ik kan hem in elk geval wel aanraden. Ik heb me onlangs een eizo CE210W aangeschaft en ben er erg tevreden over. Een vriend die proffesioneel bezig is met calibratie heeft die komen calibreren en was verbaasd over het resultaat. Hij had nog nooit een scherm gezien met lcd technologie die zo'n mooi zwart afleverde en die bovendien zo'n groot kleurenpalet kon weergeven. Bovendien was de monitor echt perfect af te regelen.
De calibratie resultaten van dit scherm kan je bekijken op: http://www.hdmaster.be/node/171. Toen wel op pal gecalibreed, maar we moeten het nog eens overdoen op sRGB of aRGB.
Ontdek het aanbod aan opslagoplossingen van LaCie, waaronder externe harde schijven, SSD's en RAID-systemen. Ideaal voor professionals en fans van toptechnologie die op zoek zijn naar betrouwbare opslag met hoge prestaties.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
is die 215TW dan nog ergens te krijgen (en dan geen online shop ofzo ergens in het buitenland)?
Loes
Dat is het probleem,ik heb dit scherm nu één jaar ongeveer,maar
was toen al moeikijk te krijgen.
In een zwarte uitvoering al helemaal niet
Was ook een online shop helaas.
gr.ron.
Ik heb hier sinds vanmorgen op het werk een HP LP2065 staan.
Kan nog niet uitgebreid gaan reviewen maar ik denk dat ik hier wel happy mee ga zijn.
20", (1600 x 2000) -> 1600 op 1200 dus..., s-ips, ong 450 euro?
Groetjes!
Loes
Last edited by Loesje; 29 april 2008, 11:55.
Reden: typo
Ik heb hier sinds vanmorgen op het werk een HP LP2065 staan.
Kan nog niet uitgebreid gaan reviewen maar ik denk dat ik hier wel happy mee ga zijn.
20", 1600 x 2000, s-ips, ong 450 euro?
Groetjes!
Loes
Is dat niet een beetje een vreemde resolutie?
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Zoek eens naar de Dell 2408wfp, is wide-gamut, 24inch 1920x1200 en heeft een PVA panel met redelijk goede kijkhoek (s-ips is merkbaar beter als je het gewoon bent). Prijs rond de 650 euro btw en levering inclusief.
Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
Ikzelf werk sinds kort ook met een Dell Ultrasharp 24", meer bepaald de 2408wfp. Ik heb hem echter niet bij Dell gekocht maar in Nederland besteld bij Qsix. Hij is goedkoper + je krijgt 5 jaar dode pixel garantie. Service was top en de levering was binnen de 2 dagen, meer info: http://www.qsix.eu/
Comment