Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
webruimte bij telenet
Collapse
X
-
-
-
Re: webruimte bij telenet
Ik zit bij www.helderhosting.nl maar ik heb ook een spelletjesforum draaien daarom wat meer plaats en traffic.
Ik zat ook eerst bij zeer goedkope amerikaanse servers die traag laadden en nogal dikwijls offline waren zonder daar enige compensatie voor te geven.
Nu zit ik op een snelle server waar weinig downtime is(het gebeurt wel eens maar niet half zoveel als bvb bij bluehost.com die ik dan ook ten zeerste afraad.
Anderzijds zullen de meesten hier geen 10 gig nodig hebben.Canon 70D en wat lenzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk berichtTelenet is een olifant, ze zijn dan wel groot, maar log, maar ze onthouden wel lang.
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
als je bij telenet je webruimte verhoogd, moet je tevens de gebruikte ruimte aanvinken die wil gebruiken!!...op de zelfde pagina als waar je de instellingen wijzigd!
anders kun je blijven wachten!!..mvg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk berichtOf op http://www.1eurohosting.nl/index.php?set_language=nl
Trouwens zijn de hostbedrijven hier in België zo ook véél te duur
heb daar zelf mijn domeinnaam geregistreerd en webspace van 500mb voor 30 per jaar.
heb die zelf via wat googlen gevonden en de forumreacties zijn zeer positief!
Avondles fotografie www.tqphoto.be
Leer alles over digitale fotografie, Voor jong en oud, op eigen tempo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk berichtIk kan beter.
www.lunarpages.com
1500Gb storage
15000Gb data transfer
unlimited DBs/emails
free domain name!
unlimited addon domain (names wel betalend natuurlijk)
ASP/JSP enabled
24/7 support
enz...
Nu maar 4,95$ per maand
Ik heb er al drie websites (www.xposed.be, www.claws-safaris.com en www.pixelpower.be, maar die laatste nu nog effe enkel de pics en de code niet), en ben zeer tevreden.ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtMS SQL ook, da's netjes!
Comment
-
-
Ze gaan in het kort de limmiten verhogen,
is er dan geen mogelijkheid om de limmit van je webspace ook te verhogen?
Die 50mb das nu eens echt niks he, moet geld kosten hier.
Ben ook overgegaan tot een eigen webspace via one.com
Goedkoop en makelijk, als je iets van websites bouwen weet natuurlijk waar ik dan weer niks vanaf weet.
Maar ze hebben een goede helpdesk en dat is dan weer prima service.
Comment
-
Comment