Ik heb gisteren contact gehad met Marc Cielen i.v.m. de opleidingen kleurbeheer die zij organiseren. Volgens Marc zit hun agenda zo danig vol, dat de opleidingen kleurbeheer pas in augustus terug kunnen doorgaan.
Echter, ik zou vrij dringend rond kleurbeheer een opleiding willen kunnen volgen omdat ikzelf einde juni een workshop dien te geven over kleurbeheer.
Nu, weet er iemand een waardig alternatief qua opleiding? En waarbij het zeker nog mogelijk is om deze einde april of begin mei te volgen?
Of is er iemand van hier op't forum die hierover alles weet en me hierover enkele uurtjes opleiding kan/wil geven? Of nog beter, misschien is er iemand die me wil ondersteunen tijdens de workshop einde juni?
Kortom, alle mogelijkheden/voorstellen zijn welkom!
Mail me maar op glenn punt dw at mes-bvbe dot be
Of een reactie hier op't forum natuurlijk!
Alvast bedankt voor de hulp!
Echter, ik zou vrij dringend rond kleurbeheer een opleiding willen kunnen volgen omdat ikzelf einde juni een workshop dien te geven over kleurbeheer.
Nu, weet er iemand een waardig alternatief qua opleiding? En waarbij het zeker nog mogelijk is om deze einde april of begin mei te volgen?
Of is er iemand van hier op't forum die hierover alles weet en me hierover enkele uurtjes opleiding kan/wil geven? Of nog beter, misschien is er iemand die me wil ondersteunen tijdens de workshop einde juni?
Kortom, alle mogelijkheden/voorstellen zijn welkom!
Mail me maar op glenn punt dw at mes-bvbe dot be
Of een reactie hier op't forum natuurlijk!
Alvast bedankt voor de hulp!
Comment