Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amaai, ik heb een dubbele persoonlijkheid!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Amaai, ik heb een dubbele persoonlijkheid!

    Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
    Maar zij is leerlinge op de Foto academie in Amsterdam en in mijn ogen is die zaak daarom helemaal niet onschuldig.
    Nee onderstussen is gebleken dat zij een Belgisch meisje van 17 is die zich voordeed als een 20 jarige Nederlandse studente ...
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #47
      Re: Amaai, ik heb een dubbele persoonlijkheid!

      Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
      Nee onderstussen is gebleken dat zij een Belgisch meisje van 17 is die zich voordeed als een 20 jarige Nederlandse studente ...
      Over dubbele persoonlijkheid gesproken...

      Comment


      • #48
        Re: Amaai, ik heb een dubbele persoonlijkheid!

        Ik zou een mooi voorstel van straf kunnen gedaan hebben aan haar mama, maar die heb ik niet aan de lijn gehad.

        Het meisje heeft een Canon 400D sinds augustus vorig jaar. Ik zou met haar mama afspreken dat ze lid zou moeten worden van BD en haar verplichten minstens 1 foto per week in beoordeling te posten. Om vrijgesproken te worden van haar schuld zou ze minstens 1 HOF vermelding moeten scoren in haar eerste jaar
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #49
          Re: Amaai, ik heb een dubbele persoonlijkheid!

          Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
          Ik zou een mooi voorstel van straf kunnen gedaan hebben aan haar mama, maar die heb ik niet aan de lijn gehad.

          Het meisje heeft een Canon 400D sinds augustus vorig jaar. Ik zou met haar mama afspreken dat ze lid zou moeten worden van BD en haar verplichten minstens 1 foto per week in beoordeling te posten. Om vrijgesproken te worden van haar schuld zou ze minstens 1 HOF vermelding moeten scoren in haar eerste jaar

          Bel haar nog eens op en stel dit eens voor als je dit goed vind.
          Dan zal ze en moeten fotograferen en zal ze zien dat als ze resultaat boekt dit veel meer waarde heeft dan een foto van een ander laten zien.

          Btw ik had er zelf niet op gekomen maar vind het wel een mooie oplossing alhoewel HOF in 1 jaar misschien erg lastig is hoor tegen al dat fotogeweld hier.

          Greetz rich
          D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

          Comment

          Working...
          X