Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

    Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
    De eenvoudigste manier zal zijn om je factuur te laten crediteren en een juiste IC factuur te laten opmaken.
    Ga nog ne keer een telefoonpoging doen, kom al zot van de wachtmuziek als ik eraan denk...
    Canon EOS 40D + 580 EX II + Canon EF 70-200mm F 4.0 L USM + Lexar 4GB 133X CF Card

    Comment


    • #47
      Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

      Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
      Wanneer je als btw plichtige, met een geldig btw nummer, koopt in een EU land, mag de verkoper geen btw heffen.

      Dit is steeds een IC factuur.
      Enkel wanneer de goederen verstuurd worden vanuit dat EU land naar een ander EU land. Of, indien de verkoper dat toestaat, als je de goederen gaat halen en een verklaring ondertekend waarin staat dat je de goederen meeneemt naar je land van herkomst. Maar geen kat dat dat toestaat.

      Dave
      pixelpusher

      Comment


      • #48
        Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

        Van verkooop naar boekhouding terug naar verkoop en was niet mogelijk. Toen ik zei dat ik dan maar alles terug stuurde mocht ik toch mailtje sturen met mijn btw nr en bankgegevens. Heb gelijk de rest van de bestelling geannuleerd.
        Canon EOS 40D + 580 EX II + Canon EF 70-200mm F 4.0 L USM + Lexar 4GB 133X CF Card

        Comment


        • #49
          Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

          En ik heb er net een Canon 35mm f/1.4L besteld zie .

          Comment


          • #50
            Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

            Gewoon uit nieuwsgierigheid, No Limit.
            Waarom had je in eerste instantie bij Konijnenberg besteld?
            www.YourConcertShots.com

            Comment


            • #51
              Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

              Omdat prijs goed was en de meesten blijkbaar tevreden waren over de service. Wat ik niet wist is dat blijkbaar de meesten naar de winkel in Turnhout gaan. De internetservice is naar mijn mening beneden alle peil.
              Canon EOS 40D + 580 EX II + Canon EF 70-200mm F 4.0 L USM + Lexar 4GB 133X CF Card

              Comment


              • #52
                Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

                Ik weet niet hoor, ik heb bij Konijn redelijk wat van mijn materiaal via Internet besteld. En inderdaad, de eerste keer kreeg ik ook een factuur waar geen rekening gehouden werd met mijn BTW vrijstelling (bestelling in een Europees land) als zelfstandige. Bij de overige bestellingen was dit allemaal onmiddellijk in orde...

                Na een mailtje naar Konijn werd dat onmiddellijk in orde gebracht. Dus voor mij geen issues met die gasten, enkel big thumbs up
                Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                http://digital.raptor-tec.be

                Comment


                • #53
                  Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

                  Idem hier, geen enkel probleem met internet bestellingen.
                  Ga wel altijd mijn bestellingen in Turnhout afhalen.
                  80Km enkel.

                  Hans
                  Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                  Comment


                  • #54
                    Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

                    same here...
                    Misschien moeten we ermee stoppen handelaars steeds zwart te maken... (neen, ben geen handelaar). Er zijn duizenden tevreden klanten, en hier en daar is er eentje die niet tevreden is, meestal door niet (goed) geïnformeerd te zijn, of de verkoopsvoorwaarden / faq / en dergelijke niet te lezen, en dan wordt het helemaal uitvergroot. Zielig vind ik dat. Ik snap de bedoeling van TS wel hoor : "een verwittigd man is er 2 waard", mijn zijn er al niet genoeg gelijkaardige topics gestart? Overmorgen krijgen we een topic over handelaar B en volgende week handelaar C.
                    Ik lig er niet wakker van. Als ik me ergens "onheus" behandeld voel, probeer ik het op te lossen, en trek ik m'n conclusies. Desnoods ga ik wel ergens anders...
                    BD0910BE

                    Comment


                    • #55
                      Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

                      Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                      same here...
                      Misschien moeten we ermee stoppen handelaars steeds zwart te maken... (neen, ben geen handelaar). Er zijn duizenden tevreden klanten, en hier en daar is er eentje die niet tevreden is, meestal door niet (goed) geïnformeerd te zijn, of de verkoopsvoorwaarden / faq / en dergelijke niet te lezen, en dan wordt het helemaal uitvergroot. Zielig vind ik dat. Ik snap de bedoeling van TS wel hoor : "een verwittigd man is er 2 waard", mijn zijn er al niet genoeg gelijkaardige topics gestart? Overmorgen krijgen we een topic over handelaar B en volgende week handelaar C.
                      Ik lig er niet wakker van. Als ik me ergens "onheus" behandeld voel, probeer ik het op te lossen, en trek ik m'n conclusies. Desnoods ga ik wel ergens anders...
                      eens met elke letter.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #56
                        Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

                        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                        Enkel wanneer de goederen verstuurd worden vanuit dat EU land naar een ander EU land. Of, indien de verkoper dat toestaat, als je de goederen gaat halen en een verklaring ondertekend waarin staat dat je de goederen meeneemt naar je land van herkomst. Maar geen kat dat dat toestaat.

                        Dave
                        Ik koop bijna maandelijks goederen uit Nederland aan, die ik vaak persoonlijk ga afhalen. Steeds een correcte IC factuur ontvangen bij al mijn aankopen.
                        BD0808BE

                        Comment


                        • #57
                          Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          eens met elke letter.
                          grt,bouk.

                          de deze hier ook!

                          Greetz RichKE
                          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                          Comment


                          • #58
                            Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

                            Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
                            Ik koop bijna maandelijks goederen uit Nederland aan, die ik vaak persoonlijk ga afhalen. Steeds een correcte IC factuur ontvangen bij al mijn aankopen.
                            Dan bent u de uitzondering die de regel bevestigd. Maar ik hoop dat uw leverancier bij een controle niet door de mand valt. Ik heb al meerdere malen bot gevangen, omdat er een echte vrees bestaat onder Nederlandse winkeliers.

                            Dave
                            pixelpusher

                            Comment


                            • #59
                              Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

                              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Dan bent u de uitzondering die de regel bevestigd. Maar ik hoop dat uw leverancier bij een controle niet door de mand valt. Ik heb al meerdere malen bot gevangen, omdat er een echte vrees bestaat onder Nederlandse winkeliers.

                              Dave
                              Het is nochthans simpel. Elke handelaar kan onmiddelijk online je gevevens nakijken via http://ec.europa.eu/taxation_customs...tedLanguage=NL
                              BD0808BE

                              Comment


                              • #60
                                Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

                                Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
                                Het is nochthans simpel. Elke handelaar kan onmiddelijk online je gevevens nakijken via
                                http://ec.europa.eu/taxation_customs...tedLanguage=NL
                                ja ik weet dat wel, maar de handelaars moeten ook willen hee.
                                pixelpusher

                                Comment

                                Working...
                                X