Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor Nikon 5700 gebruikers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by j@n
    Je hebt gelijk Nicootje Daarbij kan het natuurlijk zo zijn dat je niet zo vermogend bent en al die tijd noest hebt gespaard. Ik hoop voor jouw dat na bijna 8 maanden wachten en vragen stellen je verwachtingen niet te hoog zijn, want elke camera heeft zijn voors en tegens.
    Een beetje vanuit de hoogte uitgesproken reactie, vind je niet?
    Lot to learn... Much to gain

    Comment


    • #17
      Nee

      Comment


      • #18
        Originally posted by j@n
        Nee
        Hautain, noemen ze dat bij ons.
        Lot to learn... Much to gain

        Comment


        • #19
          Originally posted by Cupidooleke
          Originally posted by j@n
          Nee
          Hautain, noemen ze dat bij ons.

          Komaan jongens, Jantje zegt dit zeker met de beste bedoelingen...
          "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

          Comment


          • #20
            Nicodemus, jij hebt het begrepen. Het was plagend bedoeld. Als Cupidooleke de topic van boven naar beneden eens goed gelezen had. In plaats van zijn pijltjes om mij te richten.

            Comment


            • #21
              Ik kocht mijn CP5700 bij Action Shop in de Kapellestraat in Oostende. Moest een keuze maken tussen Nikon CP5000 die dan in superpromo was, de Sony 717 als ik mij niet vergis en de 5700.
              Verkoper bood uitstekende hulp, trouwens zelf een CP5000-bezitter.
              http://pieterbie.skynetblogs.be

              Comment


              • #22
                Originally posted by pieterbie
                Ik kocht mijn CP5700 bij Action Shop in de Kapellestraat in Oostende. Moest een keuze maken tussen Nikon CP5000 die dan in superpromo was, de Sony 717 als ik mij niet vergis en de 5700.
                Verkoper bood uitstekende hulp, trouwens zelf een CP5000-bezitter.
                Ik heb ook beslist om een Nikon Cp5700 te kopen! Maar welke geheugenkaarten mag ik mij aanschaffen? Alleen Compact Flash zijn mogelijk. Maar speelt het merk en de opslagcapaciteit een rol?
                eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

                eLDee's webstek

                Comment


                • #23
                  De CP5700 word (werd?) standaard met 32mb CF verkocht, toch wanneer ik die kocht in december. Da's natuurlijk onozel. In de FINE jpg stand kunnen daar een foto of 17 op. Op mijn 128mb sandisk kaartje die ik erbij koch kunnen 57 foto's. Dat kaartje kostte dan 100 euro. Intussen kosten die 50 of minder. Ik zou er nu een 512 bij kopen, of toch zeker een 256. Handig is wel ook dat je twee kaartjes hebt, zodat je rustig kan verder doen terwijl je eventueel de eerste dechargeert. Natuurlijk je kan steeds starten met de meegeleverde kaart en een aangekochte. Volgens mij is sandisk wel niet de beste keuze qua kaartjes, maar ga gerust eens kijken in het forum over accessoires, daar vind je zeker alle info.
                  http://pieterbie.skynetblogs.be

                  Comment


                  • #24
                    Ik heb bij aankoop van mijn CP5700 door een actie van Nikon Duitsland er een IBM microdrive van 1GIG gratis bijgekregen, en die voldoet perfect en is voldoende snel.

                    (opslagcapaciteit is geen probleem, dank u )

                    Misschien kan je eens naar deze pagina op DPReview gaan kijken.
                    Niet specifiek voor de CP5700, wel goed voor algemene info?
                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • #25
                      Ik heb onlangs een kaartje van 512MB gekocht voor 169 euro. Je kan de standaard snelheid kaartjes kopen van 512 MB al voor 148 euro.

                      Je kan altijd eens kijken op www.geheugenkaart.be

                      Comment


                      • #26
                        Ludo, lees mijn laatste topic eens in cam's en acc's... Groetjes.
                        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                        BE-Wommelgem
                        .: 20D & D700 :.

                        Comment

                        Working...
                        X