Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijnenberg

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: konijnenberg

Het grote probleem met het internet is dat "geruchten" zoals deze voor heel grote problemen kunnen zorgen voor de zaak waarover het gaat.

Een slechte naam is héél snel gemaakt, zelfs al is er helemaal niets aan de hand. In Belgie (en ik denk dat dat ook voor heel Europa geldt) ben je pas schuldig als het gerecht daarover een uitspraak heeft gedaan...

En als er iets aan de hand zou zijn, dan nog heb je daar als klant niets mee te maken. Ze kunnen geen enkele klant aanklagen, want die heeft niets verkeerd gedaan...

Ik denk dat we beter allemaal ons gezond verstand gebruiken, en geen beschuldigingen uiten over een zaak waarover niemand hier iets mee te maken heeft (en waarover niemand iets zinnigs kan vertellen).

Misschien kunnen ze best dit topic zo snel mogelijk afsluiten, vooralleer er nog meer schade toegebracht wordt aan een handelszaak waarover heel wat mensen heel tevreden zijn.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Misschien kunnen ze best dit topic zo snel mogelijk afsluiten, vooralleer er nog meer schade toegebracht wordt aan een handelszaak waarover heel wat mensen heel tevreden zijn.
      Dit is het beste wat er vandaag in dit topic al geschreven is!
      Thx Black B@ndit! En sluiten die handel!

Mvg RichkE
      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Ik denk dat dit konijntje toch nog een staart(je) gaat krijgen .

Ik wil de zaak zeker niet gaan opblazen of verdachtmakingen lanceren : Er zijn GEEN staalharde bewijzen of officiele aanteigingen.
        Maar is één van de oprichters of een meerderheidsaandeelhouder (zeer onlangs) niet opgestapt om autonoom, onder een andere naam, een gelijkaardige zaak te gaan oprichten ?

De voorraf betaalde web-bestellingen zullen nu wel drastisch dalen door deze "molen".
        Voorzichtige raad : bestel via internet, en ga ter plaatse ophalen met een ter plaatse betaling.
        Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

Comment

Het grote probleem met het internet is dat "geruchten" zoals deze voor heel grote problemen kunnen zorgen voor de zaak waarover het gaat.
          Of dat info heel snel uitlekt en verspreid geraakt ...
          Er zijn er nog geweest waar geruchten over waren, waar veel reacties op kwamen dat het niet mogelijk was en waar nadien veel gejank was omdat ze hun geld kwijt waren.
          En als er iets aan de hand zou zijn, dan nog heb je daar als klant niets mee te maken.
          Behalve als ze de boel plots sluiten en een pak mensen weer hun vooruitbetaling kwijt zijn of een deel van de garantie op de reeds gekochte goederen.
          Dit werd bij de vorige handelaar ook gevraagd en gedaan met nadien het geklaag dat nuttige info verdwenen was.
          Het is niet aan ons om iets aan te halen waar we niets van weten maar evenmin om het tegendeel te beweren zonder het te weten.
          Een topic sluiten is goed als het maar om roddels draait maar is weer slecht al achteraf blijkt dat het weer waarheid is ... moesten we een glazen bol hebben hé, dan konden we een foto van de toekomst nemen.

Mocht de TS dit uit zijn duim gezogen hebben zou het wel héél gewaagd zijn. Ik kan het in elk geval niet bevestigen maar ook niet ontkennen.
          Langs de andere kant ... hoeveel handelaars zijn er die met niets foeffelen? Wie klaagt er als hij er zelf baat aan heeft? Als ergens iets uitlekt is dit bijna altijd door een ontevreden klant of concurrent.
          Last edited by VerSeg; 16 maart 2008, 03:28.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Een slechte naam is héél snel gemaakt, zelfs al is er helemaal niets aan de hand. In Belgie (en ik denk dat dat ook voor heel Europa geldt) ben je pas schuldig als het gerecht daarover een uitspraak heeft gedaan...

En als er iets aan de hand zou zijn, dan nog heb je daar als klant niets mee te maken. Ze kunnen geen enkele klant aanklagen, want die heeft niets verkeerd gedaan...

Ik denk dat we beter allemaal ons gezond verstand gebruiken, en geen beschuldigingen uiten over een zaak waarover niemand hier iets mee te maken heeft (en waarover niemand iets zinnigs kan vertellen).

dat is wijs gesproken. Hier een heel tevreden klant. Afgelopen vrijdag nog netjes inkopen gedaan daar. Vriendelijke en behulpzaam personeel en een heel eerlijke prijs.

Gerucht zal wel de wereld ingestuurd zijn door een concurent die zijn omzet drastisch ziet dalen.
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

De Media Markt heeft ook een paar keer per jaar een actie dat je zgn. geen BTW betaald, maar in feite geven ze dan dat percentage aan korting aan de klant. Maar ze zullen heus wel hun BTW afdragen aan "vadertje staat".
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Ik heb in een PM gisteren al aan de topic starter gevraagd zijn/haar bronnen prijs te geven of zich te verontschuldigen. En daarna stel ik inderdaad voor dit topic te sluiten om geen verdere schade aan te richten. Het is nu wachten op een antwoord van Yeke.

Djienbe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
                  Ik heb in een PM gisteren al aan de topic starter gevraagd zijn/haar bronnen prijs te geven of zich te verontschuldigen. En daarna stel ik inderdaad voor dit topic te sluiten om geen verdere schade aan te richten. Het is nu wachten op een antwoord van Yeke.

Djienbe
                  Zou 't dan niet beter zijn dit topic nu al te sluiten en de TS z'n uitleg via PM te laten doen en daarna die PM bij het topic te plaatsen...? 't kan anders nog een week duren eer je reactie krijgt, een veel te lange tijd om zo'n topic open te laten me dunkt...

Mvg,
                  Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Of dat info heel snel uitlekt en verspreid geraakt ...
                    Er zijn er nog geweest waar geruchten over waren, waar veel reacties op kwamen dat het niet mogelijk was en waar nadien veel gejank was omdat ze hun geld kwijt waren.
                    ...
                    [topic verwijderen]
                    Dit werd bij de vorige handelaar ook gevraagd en gedaan met nadien het geklaag dat nuttige info verdwenen was.
                    Het is niet aan ons om iets aan te halen waar we niets van weten maar evenmin om het tegendeel te beweren zonder het te weten.
                    Een topic sluiten is goed als het maar om roddels draait maar is weer slecht al achteraf blijkt dat het weer waarheid is ... moesten we een glazen bol hebben hé, dan konden we een foto van de toekomst nemen.
                    ...
                    Dit kan ik alleen maar beamen.

Ik zou trouwens uiterst voorzichtig zijn met alle winkels, de markt is nog in volle beweging.

Comment

http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=180597

zal derde keer alarm goeie keer zijn ???
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Hoi iedereen

Ikzelf koop al mijn fotomateriaal bij konijnberg ,en ben zeer tevreden over deze winkelketen , en verder koop ik daar veel materiaal ook voor kennenissen van me ,die ook zeer tevreden zijn over de winkelketen .

Ik vindt het zeer ontrustwekkend dat men zulke verhalen de wereld instuurt ,want zoals al gezegd is een goede naam heb je bij het begin ,maar een slechte naam heb je nog sneller ,door zulke waarschijnlijk onwaarheden neer te schrijven op een forum zoals hier met honderden leden .

Ik zou aanraden aan de starter van dit topic om zich maar eerst heel goed te informeren ,en dan nog heel voorzichtig zijn zulke dingen neer te schrijven .

Met vriendelijke groeten ,

Ardesign
                        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                          Zou 't dan niet beter zijn dit topic nu al te sluiten en de TS z'n uitleg via PM te laten doen en daarna die PM bij het topic te plaatsen...? 't kan anders nog een week duren eer je reactie krijgt, een veel te lange tijd om zo'n topic open te laten me dunkt...

Mvg,
                          Frederic
                          Zeer goed voorstel maar is het niet de forumleiding die dit moet doen?

Djienbe

Comment

Als dat waar is zou ik nu nog snel een grote bestelling plaatsen voor 't te laat is .

Kom op konijntje doe maar wiebele wiebele…

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
                              Zeer goed voorstel maar is het niet de forumleiding die dit moet doen?

Djienbe
                              Natuurlijk, maar lezen die niet mee...?

Mvg,
                              Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yeke Bekijk bericht
                                Iemand al iets gehoord dat konijnenberg betrokken is in een btw carrousel,zou aangeklaagd zijn door een leverancier.als dat zo is wat zijn dan de gevolgen voor de klanten.

Ik denk da ge ni weet wat nen BTW carrousel is, anders had ge uw bericht niet geplaatst..
                                Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

Comment

Working...
                                X