Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het hangt er natuurlijk wel van af Pol, op welke prijs ze deze cachback berekenen, als dat op de officieele Nikon prijzen is, of op de prijzen die de winkel hanteerd, dit zou ook wel een verschil kunnen maken.
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_ChristiaensBekijk bericht
Je moet wel al veel geld op tafel leggen voor je korting krijgt?
Je kan beter nog wat meer uitgeven als je bijvoorbeeld materiaal wil kopen ter waarde van 1999 euro. Geef dan iets meer uit, en je krijgt een grotere korting.
Zou het niet gemakkelijker geweest zijn om gewoon 10% korting te geven.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Zou het niet gemakkelijker geweest zijn om gewoon 10% korting te geven.
Mijn idee ook... als je al een toestel hebt, moet je al een dijk van een lens kopen om aan € 1500 euro te komen ( 't is natuurlijk niet dat ze er niet zijn bij Nikon )...
Zat eigenlijk een beetje te wachten om een lensje te kopen... maar dit valt wel echt tegen .
Het hangt er natuurlijk wel van af Pol, op welke prijs ze deze cachback berekenen, als dat op de officieele Nikon prijzen is, of op de prijzen die de winkel hanteerd, dit zou ook wel een verschil kunnen maken.
Heb de aankoop van een 14-24 uitgesteld tot de cashback Geert. We zullen zien wat onze leverancier ervan zegt.
Want eerst worden de prijzen verhoogd en de 10% Cashback wordt daar dan uit betaald. Want 50% van de Cashback dient de deelnemede wederverkoper uit eigen zak te betalen en de andere 50% krijgt hij van Nikon terug na inzending van de hele papieren rompslomp.
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Pol, ik ben benieuwd, want ik zit ook te azen op die 14-24.
Hallo vantje,
Ik raad je aan een mailtje sturen naar : Sven Bastiaens - Art & Craft Media nv [sven@artencraft.be] en prijs vragen rekening houdend met de cashback.
Comment