Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback Nikon!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Cashback Nikon!

    Bedankt Pol. Ik zal dat zeker doen.
    Gisteren nog getelefoneerd met Studio73.
    Ze konden mij nog geen details meegeven, want ze wisten het zelf nog maar net.
    De actie gaat dus maar in vanaf 15 maart.
    Ze zouden in ieder geval de juiste modaliteiten bekend maken op hun site in de komende weken.
    (feit is wel dat bij Studio 73 zeer recentelijk de prijs van deze lens verhoogd is met zo'n 85 euro als het ik me nog goed herinner...)
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #17
      Re: Cashback Nikon!

      Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      Bedankt Pol. Ik zal dat zeker doen.
      Gisteren nog getelefoneerd met Studio73.
      Ze konden mij nog geen details meegeven, want ze wisten het zelf nog maar net.
      De actie gaat dus maar in vanaf 15 maart.
      Ze zouden in ieder geval de juiste modaliteiten bekend maken op hun site in de komende weken.
      (feit is wel dat bij Studio 73 zeer recentelijk de prijs van deze lens verhoogd is met zo'n 85 euro als het ik me nog goed herinner...)
      En het verhaal dat Otto Knap hier uit de doeken doet schijnt ook wel te kloppen.

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #18
        Re: Cashback Nikon!

        Heeft dit te maken met een banner op studio73 :

        Nikon : Hou ons in het oog ! 15 maart 2008

        Enig idee wat het inhoudt ?


        deze link geeft enkel info i.v.m. Canon promos's
        Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

        Comment


        • #19
          Re: Cashback Nikon!

          'k vertrouw studio 73 op dit vlak niet meer. De PDF met de barema's is van de site gehaald en de mensen antwoorden niet op mijn mail. Prijze zijn ook aangepast tot een verhoging van 10% ipv van een 12,5%

          Mvg,

          Vincent Vanhumbeeck
          Vincent blogt

          Comment


          • #20
            Re: Cashback Nikon!

            Nog even een reactie uit het kamp van Studio 73 / Foto Rubens:

            1. Ze hebben ons gevraagd om de pdf met barema's van onze site af te halen. Ook met de beschikbare info is men niet erg scheutig.

            2. Bij deze actie dienen wij inderdaad een deel korting "uit onze eigen zak" te bekostigen. Wanneer wij onze prijzen niet zouden verhogen gaat dit ertoe leiden dat wij met verlies moeten verkopen. U mag het nakijken, dit is in Belgiλ zelfs bij wet verboden!

            3. Mogelijk heeft u geen reactie op uw mail gehad. Ik wil er u op wijzen dat wij alles in het werk stellen om onze klanten zo goed mogelijk te informeren, maar wij moeten ondertussen ook nog een zaak runnen. Wij trachten elke mail binnen de 72 uur te antwoorden, meestal gebeurt dit zelfs sneller!

            Tot slot, ook al hebben wij onze prijzen moeten verhogen, aan het einde van de rit gaat u minder moeten betalen. Over 10% prijsverhoging is trouwens geen sprake, mogelijk heeft u verkeerd gerekend?

            Comment


            • #21
              Re: Cashback Nikon!

              Gewoon vanaf 15 maart de prijzen goed vergelijken want bijvoorbeeld de Nikon 70-200mm VR lens kunt u nu al vinden voor prijzen tussen de 1500 - 1700 Euro en met Nikon Cashback is de aankoopprijs voor de deelnemende Nikon wederverkopers 1490,- Euro inkoop exclusief btw. Dus dat wordt lachen, u gaat de Cashback dus uiteindelijk zelf betalen. Want 1490 + 21% is ongeveer 1800 Euro minus 180,- Euro is 1620.- Euro .

              Maar dan heeft de wederverkoper nog niets verdient. En indien een wederverkoper het voor 1800,- Euro gaat verkopen wordt hij onmiddelijk op de vingers getikt door Nikon. Want de vertegenwoordigers dringen er met nadruk op dat de verkoopprijs minimaal rond de 1965,- Euro dient te liggen minus 200,- Euro is dus 1765,- Euro.

              Leve de Nikon Cashback
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #22
                Re: Cashback Nikon!

                Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk bericht

                Tot slot, ook al hebben wij onze prijzen moeten verhogen, aan het einde van de rit gaat u minder moeten betalen. Over 10% prijsverhoging is trouwens geen sprake, mogelijk heeft u verkeerd gerekend?
                Beste,

                599 voor de aankondiging van de actie tov van 659 momenteel is - en ik kan nog altijd relatief goed rekenen- bij mij weten 10%. (nikon D80)

                op het einde van de rit vrees ik dat ik 10% meer betaal vermits ik niet aaan het onderste barema zal geraken (dat van 1500€)
                Vincent blogt

                Comment


                • #23
                  Re: Cashback Nikon!

                  Oorspronkelijk geplaatst door viniv Bekijk bericht
                  Beste,

                  599 voor de aankondiging van de actie tov van 659 momenteel is - en ik kan nog altijd relatief goed rekenen- bij mij weten 10%. (nikon D80)

                  op het einde van de rit vrees ik dat ik 10% meer betaal vermits ik niet aaan het onderste barema zal geraken (dat van 1500€)
                  Beste, in het geval van de D80 heeft u inderdaad gelijk. Deze prijswijziging is dan ook niet het gevolg van de Nikon promotie. De partij D80en die we aan € 599,- verkochten was op en de nieuwe exemplaren hebben we jammer duurder moeten inkopen.

                  Het was met mijn reactie trouwens enkel de bedoeling om het ιιn en ander te verduidelijken.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Cashback Nikon!

                    Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
                    Heeft dit te maken met een banner op studio73 :

                    Nikon : Hou ons in het oog ! 15 maart 2008

                    Enig idee wat het inhoudt ?


                    deze link geeft enkel info i.v.m. Canon promos's
                    Vanaf midden maart start er een kortingsactie bij de Nikon Pro dealers
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Cashback Nikon!

                      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Vanaf midden maart start er een kortingsactie bij de Nikon Pro dealers

                      Dat heb ik ook ergens gehoord ...
                      D300 + Nikkor 18 - 200 VR + Nikkor 50 1.8 + Nikkor 85 1.8D + Nikon Fisheye 10,5 F2.8 + AFS 70 - 300 VR + SB800 + 055XB + M10 | NIKON Z50 + NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR + Z DX 50-250mm f/4.5-6.3 VR + SB900 | Iphone 12

                      Comment


                      • #26
                        Re: Cashback Nikon!

                        Kortingstabel op site Art&Craft: http://www.artencraft.be/TheDigitalE...3/default.aspx

                        Eric

                        Comment


                        • #27
                          Re: Cashback Nikon!

                          Weet er iemand of de Nikon cashback verrekend word op de prijzen inclusief- of exclusief BTW?

                          Comment


                          • #28
                            Re: Cashback Nikon!

                            >Weet er iemand of de Nikon cashback verrekend word op de prijzen inclusief- of exclusief BTW?

                            inclusief.

                            Ik heb bij studio 73 een D300 + extra batterij gekocht.
                            Normale prijs : 1569 + 59.95 euro
                            Nu : 1453.95 euro

                            Moest ik hetzelfde bij Konijn op dat moment kopen,
                            was ik 1660 euro kwijt.

                            (mijn maat heeft ook wel nikon gerief gekocht, zodat we samen in
                            een schijf van 3500 euro kwamen, en dus samen 350 euro korting kregen,
                            of 175 euro elk)

                            Greetz.
                            *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

                            Comment


                            • #29
                              Re: Cashback Nikon!

                              Belachelijke actie!

                              Dacht een D80 te kopen maar...
                              Bedragen pas vanaf 1500€

                              Groetjes en veel plezier voor degene met hoge bedragen,

                              Frankyboy Y.
                              Nikon D800E / D700 / D3200 / OLY PEN en allerhande lenzen

                              Comment


                              • #30
                                Re: Cashback Nikon!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
                                Weet er iemand of de Nikon cashback verrekend word op de prijzen inclusief- of exclusief BTW?
                                Er worden door de Nikon Pro Dealers barama's gehanteerd welke beginnen vanaf €1500

                                Van €1500 tot €2000 - €150 Korting
                                Van €2000 tot €2500 - €200 Korting
                                Van €2500 tot €3000 - €250 Korting
                                Van €3000 tot €3500 - €300 Korting
                                Van €3500 tot €4000 - €350 Korting
                                Van €4000 tot €4500 - €400 Korting
                                Van €4500 tot €5000 - €450 Korting
                                Van €5000 tot €5500 - €500 Korting

                                En bij de Nikon dealers welke door Nikon Duitsland worden geleverd krijgt u direct 10% vanaf 50,-

                                Dat wordt dus prijzen vergelijken.
                                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                                Comment

                                Working...
                                X