Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flash Trigger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Flash Trigger

    Oorspronkelijk geplaatst door ccf Bekijk bericht
    Het type is 604D zo eentje op batterijen.
    Als ik op de zender druk geeft de ontvanger idd een rood signaal zoals beschreven in die handleiding maar de flash, ook falcon eyes DE, die doen t niet
    Hoi,

    Dit is dezelfde als wat ik ook nog heb, naast de cactus triggers.
    Als de led op de ontvanger oplicht bij het drukken van de testbutton , moet de zender/ontvanger kombi goed werken.
    Misschien moet je het dan meer gaan zoeken in een defect bij de FE DE flitser? Defect kontakt oid?

    Grtz

    Bryan
    Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

    Comment


    • #17
      Re: Flash Trigger

      Misschien moet je het dan meer gaan zoeken in een defect bij de FE DE flitser? Defect kontakt oid?

      Grtz

      Bryan
      Maar dan zou de flitskabel het ook niet doen, of het moet het contact van de triggerontvanger zijn.

      Comment


      • #18
        Re: Flash Trigger

        zo eentje dus
        Ik heb ook van die triggers (16 kanaals) en heb wel van mijn leverancier vernomen dat die verlooppluggen die meegeleverd worden niet echt deugen (heb andere metalen gekregen)

        Misschien is het het verloopplugje dat niet goed werkt (je moet wel wat hard drukken om de pluggen goed in mekaar en in de contacten te stoppen)
        Probeer ook eens op een ander kanaal (sommige kanalen zijn niet zo stabiel).
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment

        Working...
        X