Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

    Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    En moet dat nu echt ... contracten,... ik dacht dat we allemaal liefhebbers waren ...
    Ik ben een liefhebber, anders zou ik niet ingegaan zijn op Skitch zijn aanbod. Wat er in dat contract zal staan is iets tussen de organisator en ik.

    Als ik mijn gratis diensten aanbied t.o.v. een derde dan heb ik dit graag op papier kwestie van mijn hobby te kunnen scheiden van het betalende werk.
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #32
      Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

      als hobbyfotograaf uit de kempen ben ik zeker wel geintresseerd om deze ervaring te kunnen benutten.
      Heb een sigma 24-70 2.8 canon 70-200 L plus mijn kitlenzen/ een speedlite 430 en een hoop intresse pm me maar
      greetzzzz canon 400D dude

      Comment


      • #33
        Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

        Dag mensen allemaal,

        Hartelijk dank voor jullie vele spontane reacties op deze oproep.
        Maar nu is er een groot probleem .
        Velen zijn geroepen maar weinigen zijn uitverkoren. Jullie verstaan dat wel....
        Het is geen SD. Jammer genoeg.

        15 BD'ers die graag een modeshow willen fotograferen en slechts 2 die kunnen meegaan.
        'k Moet er nog over nadenken. Want het is lastig om zoveel mensen teleur te stellen.

        'k Ben geneigd om twee BD'ers te kiezen die in de omgeving wonen, over meerdere lenzen beschikken en een goed flashtoestel. En een al beetje ervaring hebben.
        Sorry voor de anderen.

        Het is alleszins een teken dat modeshows een uitdaging schijnt te zijn.
        'k Ga er nog even over nadenken en dan een, voor mij toch, ongemakkelijke keuze moeten maken.


        Groetjes
        Skitch
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #34
          Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

          Hoi

          Misschien zou dit een stukje van je probleem met teveel fotografen kunnen oplossen ,laat ze per groepje van vijf b.v. binnen ,en voeg dan alle foto's samen ,zo moet je niet echt teveel mensen teleurstellen .

          Het zou zonde zijn nu je zoveel oproepen hebt gekregen ,om zoveel mensen te moeten weigeren .

          Was maar voorstel weet ook niet of het haalbaar voor je is en hoelang zo een modeshow duurt .

          M.v.g.

          Ardesign
          Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

          Comment


          • #35
            Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

            Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
            Hoi

            Misschien zou dit een stukje van je probleem met teveel fotografen kunnen oplossen ,laat ze per groepje van vijf b.v. binnen ,en voeg dan alle foto's samen ,zo moet je niet echt teveel mensen teleurstellen .

            Het zou zonde zijn nu je zoveel oproepen hebt gekregen ,om zoveel mensen te moeten weigeren .

            Was maar voorstel weet ook niet of het haalbaar voor je is en hoelang zo een modeshow duurt .

            M.v.g.

            Ardesign
            Dat is wel een toffe oplossing maar die is niet werkbaar in de praktijk.
            Om "feeling" te krijgen met de ruimte waar je zo'n foto's maakt ben je er best een beetje te vroeg. Om te kijken, te snuiven, voeling te krijgen met de ruimte en het licht, te weten hoe de zaak in mekaar steekt, waar je kan gaan, waar je niet kan gaan. En... de laatste richtlijnen te krijgen van wat de organisator wil (aan het hart ligt).

            Met 15 personen is dat niet te doen. Het zou dan meteen ook de laatste keer kunnen zijn dat wij zo'n vraag krijgen..........
            Te veel fotografen die daar rondlopen zou het publiek storen. Een publiek dat toch tussen de €15 en €30 betaald voor een ticket om 4 goede doelen (projecten) te helpen realiseren wil vooral een modeshow zien.

            Ondertussen weet ik ook dat het een modeshow zal zijn zonder mannequins. Rara , dat wordt een verrassing

            Er is uiteindelijk besloten om 2 extra fotografen toe te laten voor de modeshow... (In het totaal 3 dus)
            2 BD'ers hebben ondertussen al een PM gekregen.
            Voor diegenen die niet gekozen zijn : toch bedankt voor jullie goede wil.
            Misschien komen er nog zo'n opportuniteiten in de toekomst.

            Groetjes
            Skitch
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #36
              Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

              En hoe is de shoot afgelopen ??
              Vertel vertel
              Als ik daar gisteren passeerde voorbij terminus zaten er
              een deel kostums binnen met glas champangne in hun hand
              (het was wel nog vroeg hoor,rond 15.00a 16.00 u ben ik er gepaseerd)

              Comment


              • #37
                Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

                Eerste resultaat en korte "review" kan je lezen op mijn blog ...

                Hier klikken
                www.fotofolio.be

                Comment


                • #38
                  Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

                  Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
                  En hoe is de shoot afgelopen ??
                  Vertel vertel
                  Als ik daar gisteren passeerde voorbij terminus zaten er
                  een deel kostums binnen met glas champangne in hun hand
                  (het was wel nog vroeg hoor,rond 15.00a 16.00 u ben ik er gepaseerd)
                  Hi johny,
                  Hetgeen je gezien hebt in de namiddag was een andere happening.
                  'k Dacht dat het iets met wijnproeven te maken had.
                  De modeshow ging door achteraan in het magazijn/herstelplaats.

                  De shoot is good afgelopen.
                  Zelf heb ik nogal gesukkeld met het scherpstellen in die donkere omgeving.
                  En een beetje last met de rookmachine. (Mist foto's zijn niet mijn specialiteit.. )

                  En nu nog druk bezig met het verwerken van de foto's........

                  Groetjes
                  Skitch
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #39
                    Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                    Eerste resultaat en korte "review" kan je lezen op mijn blog ...

                    Hier klikken
                    Die foto's op je blog zijn prachtig.
                    Het is dat ik nu goesting krijg om...... materiaal bij aan te schaffen....
                    (Te beginnen met twee bongo's )

                    Groetjes
                    Skitch
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                    Comment


                    • #40
                      Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

                      Inderdaad een inventieve oplossing, die hier helemaal op zijn plaats was.

                      Dave
                      pixelpusher

                      Comment


                      • #41
                        Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

                        Ziezo, ook mijn foto's kunnen afwerken. Er zijn wat resultaten te bekijken op m'n blog: http://www.fototbr.be/blog/
                        | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                        100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                        Comment


                        • #42
                          Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

                          Een dynamische fotoreeks op je blog.
                          Eerst had ik een beetje twijfel of je "de juiste plaats" gekozen had.
                          Aan de foto's te zien was het een heel goede keuze.

                          Toffe foto's. Enne.... die string

                          Groetjes
                          Skitch
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • #43
                            Re: Fotografen gezocht voor modeshow (Brugge)

                            jullie resultaat mag zeker gezien zijn hoor

                            ik zit (spijtig genoeg) nog in zo geen gevordert
                            stadium .

                            Comment

                            Working...
                            X