Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 2008 cashback is back !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon 2008 cashback is back !

    Die van de 70-200F4L was 100euro, nu nog maar 50..

    Comment


    • #17
      Re: Canon 2008 cashback is back !

      Oorspronkelijk geplaatst door fre310 Bekijk bericht
      Die bedragen zijn verschillend van degen die ik gevonden had op het net... De 17-40L komt in aanmerking voor een korting van 50 euro volgens diverse websites, topfoto.de is de enige die een korting van 100 euro voorspelt
      typ maar eens "cashback canon 2008" in op google...

      zou mooi zijn natuurlijk.

      GRTZ
      Bij de vorige cashback was het in elk geval 100€ voor de 17-40.
      Het zou natuurlijk kunnen dat de bedragen toen hoger lagen omdat het een '20th anniversary' promotie was.

      Comment


      • #18
        Re: Canon 2008 cashback is back !

        Amai, wat een mooie korting op de 40d. Ik weerhou me reeds maanden om deze aan te kopen en toch verder te werken met m'n 350d, maar met deze gunstmaatregel wordt het wel heel erg moeilijk om niet over te stappen..

        grtz
        Mijn werkjes

        Comment


        • #19
          Re: Canon 2008 cashback is back !

          Tja, maar voorlopig heb ik buiten Topfoto.de nog steeds geen enkele winkel tegengekomen die de cashbacks reeds toepast...

          Comment


          • #20
            Re: Canon 2008 cashback is back !

            Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
            Tja, maar voorlopig heb ik buiten Topfoto.de nog steeds geen enkele winkel tegengekomen die de cashbacks reeds toepast...
            Vanaf 1/3/2008 ... 't zal dus moeilijk zijn om die CB al tegen te komen op 26/2

            Comment


            • #21
              Re: Canon 2008 cashback is back !

              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Vanaf 1/3/2008 ... 't zal dus moeilijk zijn om die CB al tegen te komen op 26/2
              Aha thanx, weer te vlug geweest blijkbaar

              Comment


              • #22
                Re: Canon 2008 cashback is back !

                Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht

                ... en mijn 40D komt uit een doos waar een EF-S 17-85 bij in hoort te zitten. Kennelijk trekt Fotokonijnenberg die kits uit elkaar....
                Heb in december tijdens de vorige cash-back actie bij Konijnenberg een 400D (enkel body) gekocht die ook in een kit-doos zat waar de kitlens was uitgehaald en heb m'n 70€ intussen toch mooi ontvangen...

                Geen reden tot paniek
                canon 400D - EF 35-80

                Comment


                • #23
                  Re: Canon 2008 cashback is back !

                  Dju... doos onmiddellijk weggegooid met oud papier. Geen barcodes meer dus.
                  En dan...?
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Canon 2008 cashback is back !

                    mja, ik heb mijn wat gerief gekocht op 31-01-2008. Ik denk dat ik alles toch ga opsturen en mss geven ze me wel een cashback.
                    Heb toch minstens 120€ cashback dan.
                    btw. als ik die 31-01-2008 nu is verander in 31-03-2008 in PS will they notice?
                    Last edited by exeter; 30 december 2010, 19:43.
                    5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Canon 2008 cashback is back !

                      Oorspronkelijk geplaatst door exeter Bekijk bericht
                      ...
                      btw. als ik die 31-01-2008 nu is verander in 31-03-2008 in PS will they notice?
                      Als je alles nu al opstuurt waarschijnlijk wel
                      canon 400D - EF 35-80

                      Comment


                      • #26
                        Re: Canon 2008 cashback is back !

                        lol :^p ik wacht tot na 31/03 natuurlijk
                        5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Canon 2008 cashback is back !

                          Even een vraagje ivm de barcodes die je moet opsturen.

                          IK heb een canonpakket genomen: 400D, kitlens + 70/300 IS, alles zat in 1 grote doos met 1 barcode.
                          Is deze code genoeg? Als ik zo kijk op de doos waar de 70/300 inzit, staat er hier nog een lens code, moet ik deze ook meesturen?

                          groet
                          sam
                          Canon EOS 1000D + EF 18-55 IS + EF 55-250 IS

                          Comment


                          • #28
                            Re: Canon 2008 cashback is back !

                            Zit al meer dan een maand te wachten op die bewuste mail van Canon betreffende die cashback, maar helaas nog altijd niets ontvangen.... Maar ja, ik heb bij alles tegenslag... dus zal ik dat er zo ook maar bijnemen zeker...

                            Comment


                            • #29
                              Re: Canon 2008 cashback is back !

                              Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                              Zit al meer dan een maand te wachten op die bewuste mail van Canon betreffende die cashback, maar helaas nog altijd niets ontvangen.... Maar ja, ik heb bij alles tegenslag... dus zal ik dat er zo ook maar bijnemen zeker...
                              Het is goed mogelijk dat je geen mail krijgt en dat het al op uw rekening staat. Ik ben dit al 2 van de 4 keren dat ik cashback verwachte tegengekomen. De laatste heeft een maand geduurd zonder dat ik mail heb gekregen.
                              Groetjes Steco

                              Comment


                              • #30
                                Re: Canon 2008 cashback is back !

                                Ik heb ook geen mail gekregen en op zekere dag (3weken na het insturen van de codes) stond het bedrag gewoon op mijn rekening. Op dat moment was het geld bij veel anderen ook gestort. Ik vermoed dus dat men bij Canon de terugbetalingen groepeert en geen mails verstuurt.
                                mijn foto's: www.reneheylen.be

                                Comment

                                Working...
                                X