Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[RMP] concert- en festivalfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

    Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
    grensrock pfff.... daar weigeren ze je als beroepsfotograaf en zelfs als houder van perskaart, terwijl ze pipo's toelaten met compactjes in frontstage... nooit meer grenzrock voor mij
    Ha,.. wel, ik was er niet bij, dus ik kan niet zeggen of Arne het lastig heeft gehad of niet ...
    www.rock-metal-punk.org

    Comment


    • #17
      Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

      Oorspronkelijk geplaatst door Deadangel Bekijk bericht
      Die foto's zijn genomen door Arne, die heeft een standaard foto apparaat .. geen profesioneel ding .. die foto's van grensrock staan erop omdat we dat aan de organisatie hadden beloofd.

      Arne was daar trouwens als reviewer, niet als fotograaf ..
      Dan plaatst ge beter geen foto's. Op deze manier maak je jezelf gewoon ronduit belachelijk en zal niemand je als webzine serieus nemen. Mislukte foto's heeft iedereen wel eens, zelfs met het duurste speelgoed dat er bestaat. De belofte aan de organisatie gaat niet op voor dat soort rommel, dat zou pas absurd zijn

      Dave
      pixelpusher

      Comment


      • #18
        Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        Dan plaatst ge beter geen foto's. Op deze manier maak je jezelf gewoon ronduit belachelijk en zal niemand je als webzine serieus nemen. Mislukte foto's heeft iedereen wel eens, zelfs met het duurste speelgoed dat er bestaat. De belofte aan de organisatie gaat niet op voor dat soort rommel, dat zou pas absurd zijn

        Dave
        Wel, de organisatie was er vrij content mee hoor!
        Onze pers-passen voor volgend jaar staan zelfs al vast .


        Voor de mensen die 't beter kunnen enal, http://be.rock-metal-punk.org/zoek_crew.php , RMP zoekt crewleden! Onder "reporters" kunnen we ook wel eens fotografen verstaan .
        www.rock-metal-punk.org

        Comment


        • #19
          Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

          Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
          Tijd brengt raad ...
          Het is maar door oefenen dat er zal worden geleerd.
          Feel free to shoot ;) - Canon 50D - 70-200mm f2.8 - 50mm f1.8 www.ilsevphotography.be

          Comment


          • #20
            Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

            Goh jongens ik zou zeggen bedankt voor de opbeurende woorden.

            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            Oh my God.

            Dave
            Over 1 Ben ik meer dan akkoord. Deze hoorde er eigenlijk niet op.
            over 2 Ben ik het niet eens. Ik vind het geheel met rook net een mooie effect. Ach,maak ervan wat je wilt
            over 3.Sfeer anybody?

            ik vind persoonlijk dat ik mijn foto's mag verantwoorden. Wij zoeken nog meer professionelere gerichte fotografen en hopen die dan ook te vinden. Dat onze (en dan blijkbaar vooral de mijne) tegenvallen dan is dat dan maar zo.

            Ik vond het een fantastische ervaring die ik niet gauw vergeet, pipo of gene pipo.

            groet Acing
            Last edited by acing; 5 augustus 2008, 20:32.

            Comment


            • #21
              Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

              Tja, onze mening wordt gevraagd.
              Een eerlijke mening is ook een mening en als de organisatie deze goed vond dan zijn ze waarschijnlijk niet beter gewoon.
              Heb al gemerkt dat het een lokaal festivalleke is/was dus dat bevestigd wel mijn vermoeden.
              En ik kom niet werken voor RMP want ik zit bij een betere stal...

              Hans
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #22
                Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

                Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                Tja, onze mening wordt gevraagd.
                Een eerlijke mening is ook een mening en als de organisatie deze goed vond dan zijn ze waarschijnlijk niet beter gewoon.
                Heb al gemerkt dat het een lokaal festivalleke is/was dus dat bevestigd wel mijn vermoeden.
                En ik kom niet werken voor RMP want ik zit bij een betere stal...

                Hans

                ja tuurlijk meningen zijn welkom. iemand volledig afbreken is minder lolletjes. Ik ben binnen geraakt puur door het te vragen en ja er stonden daar meerder "serieuze" fotografen.

                u hoeft niet naar RMP te komen en dat vroeg ik ook niet van u.

                Comment


                • #23
                  Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

                  Oorspronkelijk geplaatst door Deadangel Bekijk bericht
                  Voor de mensen die 't beter kunnen enal, http://be.rock-metal-punk.org/zoek_crew.php , RMP zoekt crewleden! Onder "reporters" kunnen we ook wel eens fotografen verstaan .
                  Hier staat iets anders
                  Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                  Comment


                  • #24
                    Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

                    Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                    Hier staat iets anders
                    I know maar ik dacht dat u doelde dat ik dat zou hebben voorgesteld.

                    Comment


                    • #25
                      Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

                      btw acing hoeft niet afgebroken te worden hij heeft gedaan wat hij moest doen voor de website. De andere foto's zijn van mij genomen. Ik plaats hier dikwijls foto's op het forum en ik leer er veel van.

                      Grtz Ilse
                      Feel free to shoot ;) - Canon 50D - 70-200mm f2.8 - 50mm f1.8 www.ilsevphotography.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

                        Vooral niet laten ontmoedigen Ilse.
                        En ook vooral blijven doorgaan: oefenen en experimenteren.
                        www.YourConcertShots.com

                        Comment


                        • #27
                          Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

                          En Ilse, als je wat wil blij leren, dan moet je het leren van de mistress herself: Cindy Frey.
                          Effe googlen op haar naam. Ik daag trouwens alle criticasters uit om hun eigen beste punkfoto's te laten zien : weinig licht, weinig plaats, gasten die geen 2 seconden stil staan en meestal geen frontstage, niet onmiddellijk de makkelijkste optredens :-)
                          www.YourConcertShots.com

                          Comment


                          • #28
                            Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

                            Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                            Tja, onze mening wordt gevraagd.
                            Een eerlijke mening is ook een mening en als de organisatie deze goed vond dan zijn ze waarschijnlijk niet beter gewoon.
                            Heb al gemerkt dat het een lokaal festivalleke is/was dus dat bevestigd wel mijn vermoeden.
                            En ik kom niet werken voor RMP want ik zit bij een betere stal...

                            Hans
                            Hela! Ik was daar ook eh, en wel voor die betere stal
                            Zoek maar eens op Grensrock onder fotoalbums.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #29
                              Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

                              Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                              En Ilse, als je wat wil blij leren, dan moet je het leren van de mistress herself: Cindy Frey.
                              Effe googlen op haar naam. Ik daag trouwens alle criticasters uit om hun eigen beste punkfoto's te laten zien : weinig licht, weinig plaats, gasten die geen 2 seconden stil staan en meestal geen frontstage, niet onmiddellijk de makkelijkste optredens :-)
                              Cindy Frey ken ik hoor maar daarvoor ga ik idd nog veel moeten oefenen om dit te kunnen bereiken maar ik laat me niet ontmoedigen van kritiek leer je nu eenmaal al vind ik soms dat er wordt verwacht dat je op één twee drie goed bent ik ben nog maar een jaar intensief bezig met concert fotografie en als ik men eerste foto's vergelijk met de laatste dan is er al heel wat verbeterd en idd de omstandigheden zijn dikwijls niet te vet overlaatst een crowdsurfer in mijn nek gehad (een meter frontstage vreselijk gevaarlijk dus) nu mijn kodak zat bijna in de gitarist zijn neus maar voor de rest is zo'n concerten doen altijd leuk
                              Feel free to shoot ;) - Canon 50D - 70-200mm f2.8 - 50mm f1.8 www.ilsevphotography.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: [RMP] concert- en festivalfoto's

                                En soms komen er dan nog foto's naar boven vanuit je beginperiode die je liever niet meer zou zien... :-)
                                www.YourConcertShots.com

                                Comment

                                Working...
                                X