Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Show me your bag, I will show you mine...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Phille,

    hier mijn bagage ...





    @Tinne: verdekke Tinne, nu hebben we nog dezelfde fototas ook ...

    Ik vind het gebruik van deze rugzak (Nature Trekker van LowePro) fantastisch. Als je echt bezig bent met foto's nemen dan merk je gewoon niet dat de rugzak op je rug hangt. Het is inderdaad wel zo dat het niet zo evident is om lenzen te verwisselen. Ik gebruik meestal toch de 50-500 en heb mijn 28-80 in mijn broekzak zitten (zo een safaribroek). Ik zoek me wel een gewone standaardtas ook aan te schaffen, een Magnum AW, ook van LowePro omdat ik nogal van verlegen aard ben en de rugzak soms een beetje "over-the-top" vind in groot gezelschap ...

    mvg,
    Giant Pat

    Do or Do Not - There is no try ...
    www.giantpat.be

    Comment


    • #32
      ik vind een rugzak ook gemakkelijker maar heb toch voor een tas gekozen omwillen van diefstal, er moet maar iemand achter u staan die je zak opent en je boeltje er uit neemt, je denkt misschien dat je dit gewaar word maar op tv had ik eens een reportage gezien van gauwdieven , en bijna niemand voelde iets terwijl ze ferm bestolen werden
      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

      Comment


      • #33
        Originally posted by fredericrom
        ik vind een rugzak ook gemakkelijker maar heb toch voor een tas gekozen omwillen van diefstal, er moet maar iemand achter u staan die je zak opent en je boeltje er uit neemt, je denkt misschien dat je dit gewaar word maar op tv had ik eens een reportage gezien van gauwdieven , en bijna niemand voelde iets terwijl ze ferm bestolen werden
        klein hangslotje eraan hangen hé
        dan moeten ze al met een mes ofzo door die stevige lowepro gaan snijen om der iets uit te halen
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment


        • #34
          een slot is een oplossing maar ook niet echt praktisch. Het is wel zo dat de ritssluitiingen niet echt supergemakelijk opengaan, volgens mij zeker niet zonder je het kan merken. Iemand anders kan je aandacht afleiden natuurlijk ... ik ga het wel eens testen met ons madam. Heb ook al een manier gevonden om de ritssluitingen te blokeren met een musketon ...

          Ik ben ook nog nooit alleen op stap geweest, meestal met ons madam of met een collega fotograaf - of waarom niet met BD ... Dan moeten ze al heel goed zijn zodat niemand iets zou merken ...

          mvg,
          Giant Pat
          Do or Do Not - There is no try ...
          www.giantpat.be

          Comment


          • #35
            Originally posted by Act
            Dus als ge een zakje teveel hebt, altijd welkom
            Act, ik heb nog een NIKON tasje voor je liggen hoor.



            Die is toch te groot voor mijn camera.


            "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
            Member of Han Fan Clan
            Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

            Comment


            • #36
              Mooi Han!! Misschien kunnen we ook meteen op zoek naar de grootste en kleinste tas

              Comment


              • #37
                En deze is de mijne. Rechts zit (normaal) de D30.

                Tas bevat normaal gezien
                - D30 met Sigma 28-70 F2.8, een Sigma 70-300 F4~5.6 + batterijlader
                - Pentax A3 (oude SLR) met objectieven (Pentax 35-70 F4, Sigma 35-200 F4~5.6) links bovenaan
                - Olympus C2100UZ (met lader en batterijen) (eit momenteel met een kennis op Cyprus)
                - Statief
                - Extra geheugenkaartjes, zonnekappen, filters, mini statiefje, enz .... in de andere zakjes, X-Drive met adapter/laadsnoer.

                Ik heb nog juist plaats voor een flits.

                Comment


                • #38
                  Voorlopig nog serieus leeg


                  Deze is meer dan 14 jaar oud


                  Cypho
                  Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                  Comment


                  • #39
                    Ik heb ook lang moeten zoeken maar ik heb de "maks" voor mijne G3.
                    ik moest iets vinden om gemakkelijk mee op verlof te nemen zonder al te veel gesleur.
                    En ik heb gevonden...



                    Dat nu voorzien is van een "Belgiumdigital badges".
                    Gemakkelijk rond je buik te klicken en klaar is kees!
                    ik ben er net mee op vakantie geweest en ik heb het ding bijna niet van mijn lijf gehad.
                    Een aanrader vind ik, hij past er netjes in...en beschermt.
                    Canon Powershot G3

                    Comment


                    • #40
                      Beste digifreaks hier de mijne...




                      De transformatie valt te bekijken op:
                      http://users.skynet.be/biohermans/photographic/koffer.htm


                      Greetz,

                      Todosranas
                      Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

                      Comment


                      • #41
                        Zeer clean en cool koffertje ! Perfect afgewerkt !
                        Die silica-gel is eigenlijk een zeer goed idee !
                        Ga ik ook in mijn tas steken !

                        Geraakt die silica-gel niet verzadigd na een tijdje ? Kan je dat merken ? Of hoe los je dat op ?
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Marc
                          Zeer clean en cool koffertje ! Perfect afgewerkt !
                          Die silica-gel is eigenlijk een zeer goed idee !
                          Ga ik ook in mijn tas steken !

                          Geraakt die silica-gel niet verzadigd na een tijdje ? Kan je dat merken ? Of hoe los je dat op ?
                          Als deze verzadigd is wordt deze roze, even opwarmen en hij krijgt zijn blauwe kleur terug...het geabsorbeerde vocht werd dan afgestaan (hehe chemie komt dus wel degelijk van pas )

                          Tom
                          --Canon PS A40--
                          --BD0180BE--

                          Comment


                          • #43
                            Ik heb een Lowepro AW Minimag.
                            Alles past er mooi in en mijn Oly voelt er zich thuis.



                            Maar wat ik me afvraag is of je de camera er wel rechtop mag inzetten.
                            Lowepro laat het zo zien op zijn foto's en tekeningen...
                            Maar kan het geen kwaad voor de lens?
                            Op het volgende filmke zie je hoe ik mijn Oly erin steek.
                            http://home2.pi.be/michel30/lowepro.mpg

                            Comment


                            • #44
                              Hallo,


                              Silicagel wordt inderdaad roze tot wit (hangt van het merk af) wanneer het verzadigd is aan water. Als ik me niet vergis heeft 100 gram voldoende vermogen om een volume tot 5 liter aan te kunnen. In het geval van een waterdichte koffer is dit bijzonder belangrijk omdat wanneer er een beetje vocht in je koffer zit (vb van wat regen) dit namelijk ook niet meer uit je koffer kan geraken....


                              Greetz,


                              Todosranas


                              ps: wou initieel een pelicase kopen, maar vond toen dit koffertje voor 1 euro op Sint truiden Rommelmarkt
                              Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

                              Comment


                              • #45
                                @ Mic: Da's weer uiterst professioneel, zo'n filmpje !

                                Zou verplicht bij elke Lowepro moeten zitten !

                                Als ik wat meer vulsel heb voor mijn tas zal ik ook eens een filmpje trachten te maken. Lijkt me wel leuk.
                                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                                Si non, on devient bonbon
                                Et les gens nous mangent !"

                                Comment

                                Working...
                                X