Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cameratools.nl

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cameratools.nl

Zo'n mail is per definitie een reden voor mij om niet bij die spammer te kopen of maar uberhaubt op hun website te kijken.

Iedereen die wel koopt bij een spammer houdt daarmee het spam probleem in stand.

De gebruikte adressen komen niet bij Konijn vandaan volgens mij, die hebben mijn adres maar ik heb de mail niet ontvangen.

En zijn reactie is BULL!
    Ik ben er klaar mee.

Comment

Net een mailtje gekregen van Konijn:

Geachte Tim Corbeel, Wij hebben van diverse klanten van ons bedrijf begrepen dat Camera Tools B.V. e-mails heeft verzonden aan onder meer speciaal voor ons bedrijf geopende e-mailadressen van klanten van ons. Daardoor kan de indruk ontstaan dat wij die bestanden aan Camera Tools B.V. hebben verstrekt. Dat is absoluut niet het geval. Wij hebben op geen enkele wijze de adres- en persoonsgegevens van onze klanten aan Camera Tools B.V. doorgegeven of verkocht. Thans wordt uitgezocht hoe Camera Tools B.V. in het bezit heeft kunnen komen van deze gegevens. Zodra dit in kaart is gebracht, zullen wij passende rechtsmaatregelen laten treffen tegen de personen die verantwoordelijk zijn voor het illegale gebruik van deze gegevens. Wij verwachten uiterlijk eind volgende week tegen de verantwoordelijke personen voor het illegale gebruik op te treden. Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor het ongemak en de overlast die u ondervindt doordat een ander dan Foto Konijnenberg B.V. u e-mails stuurt. Wij spannen ons nu reeds tot het uiterste in om berichten van Camera Tools B.V. aan onze klanten te laten beëindigen en wij vertrouwen erop dat dit op korte termijn ook definitief zal zijn gebeurd. Met vriendelijke groet, Directie Foto Konijnenberg b.v.
      Mvg Tim

Comment

Yep, hier ook aangekomen..... de tamtam werkt snel

Ed
        ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Ik kreeg die mail ook van Konijn
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Net de mail van Fotokonijn ontvangen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svc Bekijk bericht
              Net de mail van Fotokonijn ontvangen...
              hier ook
              Hollanders

Comment

Hier ook 2 keer de mail ontvangen...

Maar deze quote correct is:
                Oorspronkelijk geplaatst door RoelJewel Bekijk bericht
                Even gezocht op domeinregistratie:
                Houder van de domeinnaam cameratools.nl is ene Wijtze Velema uit Kampen.

W. Velema is (oud???) bedrijfsleider van Foto Konijnenberg.
                Zullen ze toch niet veel werk hebben met :
                Thans wordt uitgezocht hoe Camera Tools B.V. in het bezit heeft kunnen komen van deze gegevens.
                Grtz, Tigra-Boy
                ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Ook mail van Fotokonijn ontvangen maar de "spam" van Cameratools niet .... discriminatie noem ik dat
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                    Ook mail van Fotokonijn ontvangen maar de "spam" van Cameratools niet .... discriminatie noem ik dat
                    Hier hetzelfde
                    Mijn foto's en fractals
                    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                      Ik wil ook 'spam'
                      Greetz, Kariboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

De mailserver van Konijn draait blijkbaar overuren. Is nog steeds bezig
                        Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                        BD0993BE
                        Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Heb die mail ook gehad. Ze zouden me beter een mailtje sturen om te zeggen dat mijn statief eindelijk gemaakt is. Maarja...
                          Nikon D50

Comment

idem dito,'t Konijn zou misschien kunnen beginnen met een dikke korting te geven ter compensatie voor het ongemak
                            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Working...
                            X