Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Komaan jongens schrijf snel nog enkele topics, we zitten bijna aan 10 pagina's.
Broken-wings
Awel, nu dat de vogel toch ontsnapt is.
Reeds in 2006 was die makker bezig. Ik heb alleen mijn geld teruggezien omdat ik ben beginnen dreigen. En ik ben dan nog bij de gelukkigen.
Ik heb voor deze man geen respect want hij heeft voor ik-weet-niet-hoeveel-mensen ook geen respect gehad.
Dit toedekken met de mantel des liefde vond ik compleet misplaatst.
Ook redeneringen van we weten niet precies wat er aan de hand is.
Komaan : waar er rook is, is er vuur. Awel, er stond geen boom in brand, het hele bos stond é"&§!ç! in brand. ...
Ik ben verre van rancuneus; ik weet zelf niet goed hoe het te schrijven.
Maar deze stoot ben ik nog niet vergeten.
Dit gezegd zijnde, is het ook mijn enige stoot geweest bij de cameraverkopers.
De vele mensen die wel een degelijk ethiek ter hand nemen, verdienen ons respect, (en een degelijke thread) niet deze man. Sorry.
Waarom openen we niet eerder een thread over welke verkopers dan wel goed zijn in uw buurt. Dat biedt meer toegevoegde waarde.
Vb een indeling per provincie voor de beste fotoboer dicht in uw buurt.
Focilux in Gent is mij alleszins een pluim waard. En van Art & Craft hoor ik ook heel goede dingen.
@mm : Sorry maat. Maar BD is nu eenmaal de-story-online. En aangezien ik geen story lees ....
Hoe dan? Ik heb die bestelling in october 2007 geplaatst he, toen was hij nog niet failliet (enfin, toch niet officiëel).
Via de verzekering die bij jouw visakaart hoort, is er misschien een mogelijkheid om je geld terug te krijgen.
Raadpleeg de maatschappij die jou de kaart verstrekte.
Hoe dan? Ik heb die bestelling in october 2007 geplaatst he, toen was hij nog niet failliet (enfin, toch niet officiëel).
Omdat men normaal met Visa het geld niet mag afhalen indien de goederen niet geleverd zijn, men mag het bedrag hoogstens alleen blokkeren.
Mits de goederen niet geleverd werden en het geld afgehaald werd kon je op eigen verzoek het geld terugvorderen van Visa. Het is dan de verkoper dat het bewijs moet leveren dat hij wel geleverd heeft ... mits hij dit niet kan betaalt Visa u terug en recupereren zij het bij de handelaar.
Of nu alles nog mogelijk is weet ik niet, daarom kan je zoals reeds aangehaald best contact opnemen met Visa.
Comment