Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Psst. Ik vraag mij al een paar dagen af wie die PM gestuurd heeft uit #64.
Als er nog iemand #69 ofzo post.... gelieve de link erbij de plaatsen, nu was ik curieus naar die #64, en heb ik al die pagina's mogen terug scrollen.... (chanche dat ik niks beter te doen heb op een maandag avond, had ik ergens iets beter te doen.... zat ik gewoon dit topic niet te lezen ...... boeeeeeeeehhhhh waar is het verkeerd gegaan in mijn leven :snik: :snik: :snik: ) Ik wil mijn leven terug
Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
(voor de rest van de wereld die geen leven heeft, en curieus is )
Bwa, 300 euro om hier de volgende jaren op de kleine komen te passen, terwijl mijn vrouw naar 't school is... Daar valt over te klappen . Is dat schoolvakantie's inbegrepen, dat ik de maandagavond dan met het vrouwtje iets kan gaan doen
Bwa, 300 euro om hier de volgende jaren op de kleine komen te passen, terwijl mijn vrouw naar 't school is... Daar valt over te klappen . Is dat schoolvakantie's inbegrepen, dat ik de maandagavond dan met het vrouwtje iets kan gaan doen
Euh, uh...me don't understand Dutch (or English, French, German).
Only Hiri Motu please
Ik heb er in ieder geval een goede ervaringen mee. Voor het eerst in oktober 2007 iets besteld, met Visa betaald, maar nooit iets iets ontvangen en nooit antwoord gehad op de vele contactpogingen. Uiteindelijk een dossier ingediend bij de European Consumer Centre en dus onlangs te horen gekregen dat hij inderdaad failliet is. Hou er niet veel rekening mee mijn geld ooit nog terug te zien...
Comment