Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

faillissement Cornévaniperen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: faillissement Cornévaniperen

    Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
    En hij had op 13.10.2007 in Ieper nochtans beloofd niet meer op BD te zullen komen...
    Waar haal je die nonsens ?
    Stefaan had gezegd niet meer te betalen en niet meer zou bijdragen in opbouw, dit naar aanleiding van de AV, niet meer niet min. Zoals ik, waar ik op aanraden van Sven, niet meer betaal omdat ik geen groene bol wil.
    Ofwel zwijg je, ofwel haal je de waarheid aan. mmaar geen gezwans aub.

    't is gemakkelijker om alles uit zijn contekst te halen dan proberen de achtergrond te zien en/of te begrijpen. Daar zijn hier precies toch enkelen wel fenomentale kraks in.
    Last edited by Wim.Vanmaele; 8 februari 2008, 17:06.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • Re: faillissement Cornévaniperen

      Dat misten we nog in deze draad: "Het probleem der groene bollen".
      Meer foto's op mijn website

      Comment


      • Re: faillissement Cornévaniperen

        Dit lijkt me meer op een oorlogje uit te draaien tussen oud-leden, die hun gram proberen te halen, en de forumleiding dan op een topic over het faillissement van Corné.

        Zou het niet beter zijn om een bijdrage te leveren op dit forum ipv enkel nog hier te komen als men zijn kans schoon ziet om wat te stoken
        Last edited by Ticor; 8 februari 2008, 18:27.
        Mvg Tim

        Comment


        • Re: faillissement Cornévaniperen

          Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Dit lijkt me meer op een oorlogje uit te draaien tussen oud-leden...
          Allé, hoe kom je erbij

          Comment


          • Re: faillissement Cornévaniperen

            Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Allé, hoe kom je erbij
            Een wilde gok
            Mvg Tim

            Comment


            • Re: faillissement Cornévaniperen

              Ik ga me hier niet bemoeien met wie gelijk of ongelijk heeft (doe ik hier al lang niet meer).
              Voor mij is het wel duidelijk : moesten ze hier allemaal zo goed kunnen fotograferen als dat ze het kunnen uitleggen dan zou het BD van weleer terug zijn . Maar dat is héél lang geleden
              Luc
              BD0174BE

              Comment


              • Re: faillissement Cornévaniperen

                Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                Dat misten we nog in deze draad: "Het probleem der groene bollen".
                1. Het probleem kan ik begrijpen.
                2. Maar het was nergens voor nodig om naar aanleiding van dit probleem
                de helft van België op zijn kop te zetten
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: faillissement Cornévaniperen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
                  Ik ga me hier niet bemoeien met wie gelijk of ongelijk heeft (doe ik hier al lang niet meer).
                  Voor mij is het wel duidelijk : moesten ze hier allemaal zo goed kunnen fotograferen als dat ze het kunnen uitleggen dan zou het BD van weleer terug zijn . Maar dat is héél lang geleden
                  Voila goe gezegd en dan zijn er die naar een ander forum verhuizen en dan als ze de kans hebben hier de boel weer komen verzieken
                  man man man

                  Comment


                  • Re: faillissement Cornévaniperen

                    Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                    Voila goe gezegd en dan zijn er die naar een ander forum verhuizen en dan als ze de kans hebben hier de boel weer komen verzieken
                    man man man
                    Nee hoor. Ze houden het hier gezellig...........
                    En dan op een ander zeggen dat er hier zeurpieten zitten.
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                    Comment


                    • Re: faillissement Cornévaniperen

                      Misschien een zinvolle oefening voor een aantal van jullie:

                      Lees deze discussie eens veronderstellende dat je bij de faling enkele duizenden euro's verloren hebt en dat je eerst op BD gezocht hebt om te zien hoe betrouwbaar deze zaak (Cornévaniperen dus) was/is.

                      met dank,

                      Alain

                      Comment


                      • Re: faillissement Cornévaniperen

                        Oorspronkelijk geplaatst door alainD Bekijk bericht
                        Misschien een zinvolle oefening voor een aantal van jullie:

                        Lees deze discussie eens veronderstellende dat je bij de faling enkele duizenden euro's verloren hebt en dat je eerst op BD gezocht hebt om te zien hoe betrouwbaar deze zaak (Cornévaniperen dus) was/is.

                        met dank,

                        Alain
                        Dat is heel erg als je zoveel geld verliest.
                        Diegenen die deze bewuste topics telkens verzieken en "problematisch" maken door hun gestook, totdat ze gewist worden, zouden kunnen geld bijeenbrengen om deze slachtoffers te vergoeden.

                        Groetjes
                        Skitch
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • Re: faillissement Cornévaniperen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                          Dat is heel erg als je zoveel geld verliest.
                          Diegenen die deze bewuste topics telkens verzieken en "problematisch" maken door hun gestook, totdat ze gewist worden, zouden kunnen geld bijeenbrengen om deze slachtoffers te vergoeden.
                          Dit is toch wel het toppunt. Minstens twee threads zijn gewist VOORDAT er maar iets te verzieken viel.

                          Comment


                          • Re: faillissement Cornévaniperen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                            Dit is toch wel het toppunt. Minstens twee threads zijn gewist VOORDAT er maar iets te verzieken viel.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                            [knip]....................."problematisch".............. ................[knip]
                            Groetjes
                            Skitch

                            [Edit] : Wat me verwonderd is dat schijnbaar IEDEREEN in dit topic ruim de tijd had om die gewiste topics grondig te lezen...
                            Last edited by Skitch; 8 februari 2008, 20:15.
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment


                            • Re: faillissement Cornévaniperen

                              Oorspronkelijk geplaatst door alainD Bekijk bericht
                              Misschien een zinvolle oefening voor een aantal van jullie:

                              Lees deze discussie eens veronderstellende dat je bij de faling enkele duizenden euro's verloren hebt en dat je eerst op BD gezocht hebt om te zien hoe betrouwbaar deze zaak (Cornévaniperen dus) was/is.

                              met dank,

                              Alain
                              En sinds wanneer is een internetforum verantwoordelijk voor de heel persoonlijke keuze van mensen om duizenden euro's uit te geven alvorens ze het product in handen hebben?

                              En sinds wanneer is de informatie op een internetforum van die aard dat ze sluitend is wat betreft de betrouwbaarheid van een commercieel bedrijf?

                              Ik voel mee met mensen die slachtoffer zijn maar de keuze om je centen op deze manier te besteden is en blijft een persoonlijke keuze. En persoonlijke keuzes daar ben en blijf je zelf verantwoordelijk voor, niet het forum of de andere bronnen die je gebruikt om je mening te vormen.
                              Meer foto's op mijn website

                              Comment


                              • Re: faillissement Cornévaniperen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                                Groetjes
                                Skitch

                                [Edit] : Wat me verwonderd is dat schijnbaar IEDEREEN in dit topic ruim de tijd had om die gewiste topics grondig te lezen...
                                Ja, 't is alleen jammer dat jij daar niet bij hoorde.

                                Comment

                                Working...
                                X