Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is er mis ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat is er mis ??

Ik denk ook dat dit een probleem is dat we hier allen kennen, bovendien kan je op internet de mooiste foto's ter wereld zien, iets waarvan we dan denken, met wat zijn wij nu eigenlijk bezig
    Maar het blijft een boeiende hobby, en als je op het juiste moment op de juiste plaats bent kan je wel eens geluk hebben eens iets speciaal te maken.
    Ik weet nog goed, dat ik eens voor vrienden een fotoreportage moest maken van hun dochtertje, er werd afgesproken dit te doen op de kemmelberg, hier een dertigtal Km.vandaan, toen we vertrokken, was het mooi open weer, maar hoe dichter wij bij onze locatie kwamen, hoe meer mist er kwam opzetten, zodat wanneer wij op de kemmelberg aankwamen, we er eigenlijk als het ware in de wolken zaten, ik heb dan toch maar die reportage gemaakt, met flits, en eigenlijk met een flauw vermoeden dat het niet veel zaaks zou worden, het was nog analoog, dus kon ik eigenlijk de werking van het flitslicht niet beoordelen
    Wel, geloof het of niet, maar dat was één van de beste reportages die ik ooit maakte
    Je ziet maar, blijven fotograferen, en zo nu en dan wordt je wel eens verast door jezelf

Comment

Re: Wat is er mis ??

Eenvoud is niet het kenmerk van de beginner, maar van de meester. Keep trying

Comment

Working...
      X