Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik ben een beetje de prijzen van de 17-55 in de gaten aan het houden op de tweedehandsites en nieuw.
Bij K'berg staat deze nu in de aanbieding voor een 1266 euro.
Bij de Mediamarkt hier in de buurt een 1400 euro.
Op de meeste tweedehandssites staat deze meestal te koop voor 1000 + euro. En blijven deze relatief lang liggen. Alle welke tussen de 900 en 1000 worden aangeboden zijn wel vaak snel weg.
Grtz
B
Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is
Bij Konijn kost de 17-55 €1287.
2dehands zou ik voor een 'puntgaaf' exemplaar hooguit € 900 a 950 geven;
Overigens, eentje met sporen van gebruik of zonder papieren en toebehoren wil ik nooit.
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Bij Konijn kost de 17-55 €1287.
2dehands zou ik voor een 'puntgaaf' exemplaar hooguit € 900 a 950 geven;
Overigens, eentje met sporen van gebruik of zonder papieren en toebehoren wil ik nooit.
mvg,
Roland
Hoi Roland,
Ik dacht even dat ik gek aan het worden was . Maar, je hebt gelijk als je bij konijn.be kijkt. Bij konijn.nl staat de 17-55 echt voor 1266 op de website.
Grtz
Bryan
Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is
Comment