Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij snel leeg.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Batterij snel leeg.

    Mijn originele Canon NB-2LH heeft het na net 1 jaar ook helemaal begeven. Slecht spul van Canon. Gelukkig had ik als extra de Chinese kopie. Deze doet het nog wel.

    Comment


    • #17
      Re: Batterij snel leeg.

      bij mij heeft een namaak batterij van accuplus.nl het na 8 maand begeven. Niets meer mee aan te vangen. Het lampje van de lader wordt direct groen en de camera wil nog niet op met die batterij.

      Volgens de mensen van accuplus was er slechts 6maanden garantie op de batterij en kan hij dus niet vervangen worden. Ik weet nog nie of ik terug een namaak neem of een originele. Mss ook bad luck gehad.


      Groetjes,


      Jo

      Comment


      • #18
        Re: Batterij snel leeg.

        Oorspronkelijk geplaatst door jgeraert Bekijk bericht
        bij mij heeft een namaak batterij van accuplus.nl het na 8 maand begeven. Niets meer mee aan te vangen. Het lampje van de lader wordt direct groen en de camera wil nog niet op met die batterij.

        Volgens de mensen van accuplus was er slechts 6maanden garantie op de batterij en kan hij dus niet vervangen worden. Ik weet nog nie of ik terug een namaak neem of een originele. Mss ook bad luck gehad.


        Groetjes,


        Jo
        6 maand? Is men wettelijk niet verplicht om 1 of 2 jaar op elektronica te geven?
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #19
          Re: Batterij snel leeg.

          Oorspronkelijk geplaatst door Aalscholver Bekijk bericht
          Slecht spul van Canon. Gelukkig had ik als extra de Chinese kopie. Deze doet het nog wel.
          Toch slecht gekopiëerd door die Chinezen...
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #20
            Re: Batterij snel leeg.

            Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            6 maand? Is men wettelijk niet verplicht om 1 of 2 jaar op elektronica te geven?

            Ik weet niet hoe de wetgeving in .nl is daaromtrend en of batterijen onder elektronica vallen. Die dingen zijn tegenwoordig wel intelligent enzo, maar voor 10 euro leek het mij de moeite niet.

            Groetjes,


            Jo

            Comment

            Working...
            X