Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.topfoto.be

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: www.topfoto.be

    topic verplaatst naar geschikter forum en off topic berichten en eventuele reply's zijn verwijderd . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #17
      Re: www.topfoto.be

      Allemaal heel erg bedankt voor jullie bijdrage.
      Conclusie:

      To momentopname:
      De topicstarter is blijkbaar zelf redelijk in de war door deze laakbare praktijk van Oto, want hij vraagt welke topfoto dit nu is.
      Ik bedoelde wel degelijk "welke ervaring jullie hadden met topfoto.be".
      Maar toch hartelijk dank voor uw mening, en mens kan niet voorzichtig genoeg zijn.

      Ik denk om toch mijn aankoop daar te plaatsen, de prijzen zijn echt messcherp.

      Groetjes,
      felpro
      Nikon stuff and more ...
      https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

      Comment


      • #18
        Re: www.topfoto.be

        Ik denk om toch mijn aankoop daar te plaatsen
        Bij Otto ... of bij Karel ...
        Bij topfoto.be ... of bij topfoto.de

        idee voor nieuwe website van BelgiumDigital => TopFoto.bd
        Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

        Comment


        • #19
          Re: www.topfoto.be

          Ik koop daar niks meer ... want ik heb daar al alles gekocht wat ik moest hebben.
          Nooit problemen gehad.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: www.topfoto.be

            strange, ik had hier gisteren gepost dat er een verschil is tussen de originele http://www.topfoto.de en de "copie" van die url www.topfoto.be die doorverwijst naar geheugenkaart.be. Het betret dus wel degelijk twee verschillende winkels. Maar die post lijkt verdwenen te zijn. Wat was er dan zo wereldschokkend in mijn reactie dat ze moest gewist worden?

            Comment


            • #21
              Re: www.topfoto.be

              Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
              strange, ik had hier gisteren gepost dat er een verschil is tussen de originele http://www.topfoto.de en de "copie" van die url www.topfoto.be die doorverwijst naar geheugenkaart.be. Het betret dus wel degelijk twee verschillende winkels. Maar die post lijkt verdwenen te zijn. Wat was er dan zo wereldschokkend in mijn reactie dat ze moest gewist worden?
              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              topic verplaatst naar geschikter forum en off topic berichten en eventuele reply's zijn verwijderd . . .
              waarschijnlijk heeft dat met deze quote iets te maken
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • #22
                Re: www.topfoto.be

                in elk geval ben ik zeer tevreden van Geheugenkaart !!! Met die ander heb ik geen ervaring
                Last edited by Franciskine; 29 januari 2008, 11:08.

                Comment


                • #23
                  Re: www.topfoto.be

                  Er is wel degelijk een verschil tussen Top-foto.de en Topfoto.be en dat is namelijk de prijs. De prijzen zijn er goedkoper en een zeer goede service in het nederlands, heb er mijn volledige uitrusting gekocht en ongeveer €400 op uitgespaard. Heb over een week of 2 een email gestuurd naar Topfoto.be maar nog steeds geen antwoord.
                  EOS 30D CANON - EF S 17-85 IS USM - CANON EF 70-300 IS USM - CANON EFS 10-22 - METZ 58 AF-1 - 055XPROB - 322RC2 -BG-E2

                  Comment


                  • #24
                    Re: www.topfoto.be

                    Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
                    idee voor nieuwe website van BelgiumDigital => TopFoto.bd
                    Right on!

                    x1000

                    Comment


                    • #25
                      Re: www.topfoto.be

                      Oorspronkelijk geplaatst door TooT Bekijk bericht
                      Right on!

                      x1000
                      lol, dan moeten we de server wel naar Bangladesh verhuizen
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment


                      • #26
                        Re: www.topfoto.be

                        De TS vraagt naar ervaringen van topfoto.BE ( staat duidelijk in de titel ) .... alle info over topfoto.DE is dus irrelevant in dit topic, daarom zijn bepaalde posts verwijderd omdat die dus off topic zijn. Bepaalde mensen maken gebruik van dergelijke posts om hun gal te spuwen over bepaalde handelaars. Dit heeft dus niets te maken met de vraag van de TS.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: www.topfoto.be

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          De TS vraagt naar ervaringen van topfoto.BE ( staat duidelijk in de titel ) .... alle info over topfoto.DE is dus irrelevant in dit topic, daarom zijn bepaalde posts verwijderd omdat die dus off topic zijn. Bepaalde mensen maken gebruik van dergelijke posts om hun gal te spuwen over bepaalde handelaars. Dit heeft dus niets te maken met de vraag van de TS.
                          Met alle respect, maar ik vind dat je in dit geval een beetje overreageert. Want hierdoor vallen nu een aantal replies gewoon uit de lucht. Het is trouwens ook niet echt rechtlijning, want alle posts over topfoto.bd zijn _ook_ offtopic volgens de TS zijn vraag.

                          mijn twee eurocenten,
                          Bram
                          bram de greve photography | gallery | myspace
                          Canon EOS 50D, EOS 400D, EF-S 17-55 f2.8 IS USM - EF 50mm f/1.8 II - EF 100mm f/2.0 USM - speedlite 430EX - Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM

                          Comment


                          • #28
                            Re: www.topfoto.be

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            De TS vraagt naar ervaringen van topfoto.BE ( staat duidelijk in de titel ) .... alle info over topfoto.DE is dus irrelevant in dit topic, daarom zijn bepaalde posts verwijderd omdat die dus off topic zijn. Bepaalde mensen maken gebruik van dergelijke posts om hun gal te spuwen over bepaalde handelaars. Dit heeft dus niets te maken met de vraag van de TS.
                            TO: Franciskine.

                            Voor mij mag de topic gesloten worden, ik heb alle info die ik wou.
                            'k Zou niet willen dat door mijn vraag hier of_the_Topic vetes ontstaan tussen voor en tegenstanders van de boven genoemde winkels.

                            Nogmaals mijn dank aan alle mensen die hier hun ervaring gegeven hebben.
                            Nikon stuff and more ...
                            https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                            Comment


                            • #29
                              Re: www.topfoto.be

                              Overreageren zeker niet, dit soort topics zijn in het verleden dikwijls ontaard in echte scheldpartijen, dat willen we in de toekomst absoluut vermijden, meer niet.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • #30
                                Re: www.topfoto.be

                                Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                                Wat was er dan zo wereldschokkend in mijn reactie dat ze moest gewist worden?
                                De manier waarop.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X