Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD-dag - bedankt crew!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hallo allemaal,

Jakke, bedankt voor je initiatief ...
    Mijn D-60 komt niet in gevaar, geen angst.

Ik heb de indruk dat ze in Brussel ofwel héél goed kunnen tellen, ofwel helemaal niet
    Maar ik had geen zin om "keet" te schoppen en heb dus maar "de nog openstaande" rekening voldaan.

En voor wie het vroeg:
    Jacques Janssens
    Kuringersteenweg 64
    B-3500 Hasselt

(en voor wie wil inbreken, ik heb mijn camera('s) altijd bij mij en thuis zit een héél gevaarlijke waakhond!

Bedankt allemaal voor de "steunbetuigingen".

Het is en blijft een fantastisched dag, die van gisteren.
    ik denk dat ik een "BD" pagina zal aanmaken straks met daarop al de links naar de foto's van gisteren.

En nu, de zon schijnt, dus ...

Groeten en bedankt,
    Jaja

Edited by - jaja on 24 March 2002 13:00:24
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

[quote]
      Van harte bedankt Jaja voor deze mooie en leerrijke BD dag. Wat de lekkere koffie en maaltijd betreft hebben wij alles betaald,maar wij willen niet dat u moet opdraaien voor kosten van deze organisatie daarom zullen wij ook ons steentje bijdragen.(word op uw rekening gestort)
      Wat de foto's van de BD dag bereft.wist ik niet dat ik zo een fotogenieke kop had!!
      Nogmaals bedank en tot een volgend treffen
      Erik.D en Trees

Comment

Hallo JaJa
        met schaamrood op de wangen moeten wij ook bekenen dat wij ook de koffie hebben vergeten te betalen,onze bijdrage is onderweg
        naar Uw huisadres, hoop dat het zo goed is

Groet Langenacker (domme Ollander)

D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

Comment

Hallo JaJa
          met schaamrood op de wangen moeten wij ook bekenen dat wij ook de koffie hebben vergeten te betalen,onze bijdrage is onderweg
          naar Uw huisadres, hoop dat het zo goed is

Groet Langenacker (domme Ollander)

Ook mijn bijdrage is onderweg.
          Helaas was ik na de wandeling in het park te ziek om nog door te kunnen en heb ik helaas moeten afhaken. (had last van een stevig griepje, en nu na twee dagen op bed te hebben gelegen ben ik pas weer in staat om het forum te bezoeken)

Ik wacht nu al met smart op de volgende BD dag! (Die ik hopelijk in goede gezondheid kan bezoeken)

Al met al zijn de foto's uit het park wel schitterend! (ook bij de anderen zoals ik al in het forum en in de online albums heb gezien!)

Comment

Working...
          X