Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
je krijgt een mailtje dat de betaling ontvangen is en het geheel verzonden, maar je tracking nr dat je krijgt voor tnt werkt niet, omdat het gaat over een (in mijn geval) internationale aangetekende zending...
nujah, zoals gezegd, betaald, 3 dagen later kregen zij het geld, onmiddelijk verzonden en 2 dagen later voor de deur zonder problemen
Ik heb dezelfde dag nog betaald en de vorige keer had ik mijn bestelling na een week. Ik begin zo te vermoeden dat de schuld bij de idioten van de pakjesdienst ligt zoals gewoonlijk...
aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...
Ik heb dezelfde dag nog betaald en de vorige keer had ik mijn bestelling na een week. Ik begin zo te vermoeden dat de schuld bij de idioten van de pakjesdienst ligt zoals gewoonlijk...
Zou best wel eens kunnen, ik wacht ook al sinds begin januari op een zending uit Nederland. Zal wel van de camion gevallen zijn..........
Vorige week, net voor ik men bestelling ging plaatsen via KE, nog even gemaild om te vragen of alles op voorraad was, zeiden ze dat je via de website kunt zien of alles in voorraad is of niet.
Dan maar besteld, alles stond "in voorraad". Vandaag mailtje ontvangen dat het pakket klaar stond om de deur uit te gaan, maar dat de zonnekap en geheugenkaart nog niet binnen zijn...
Met wat geluk wordt het pakket deze week compleet verzonden...
Camera vandaag verstuurd, en inderdaad email via TNT gekregen waar ik de verzending kan volgen.
KE heeft het perfect opgelost: de zonnekap was op voorraad, maar de CF 4 GB EXtreme III kwam maar niet binnen, dus hebben ze mij een IV opgestuurd voor zelfde prijs...
Comment