Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kamera express

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: kamera express

    Toch wel, mailtje zodra de bestelling versturrd wordt (met tracking)
    Canikon 40D - D200, D300

    Comment


    • #17
      Re: kamera express

      je krijgt een mailtje dat de betaling ontvangen is en het geheel verzonden, maar je tracking nr dat je krijgt voor tnt werkt niet, omdat het gaat over een (in mijn geval) internationale aangetekende zending...
      nujah, zoals gezegd, betaald, 3 dagen later kregen zij het geld, onmiddelijk verzonden en 2 dagen later voor de deur zonder problemen
      One life, live it!
      vernieuwde site: natuurbeeld

      Comment


      • #18
        Re: kamera express

        Ik wacht ondertussen toch al 2 weken op mijn statief en op de website staat het nog altijd op voorraad...
        aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...


        doe ik dat lekker niet!

        Comment


        • #19
          Re: kamera express

          Oorspronkelijk geplaatst door xliesx Bekijk bericht
          Ik wacht ondertussen toch al 2 weken op mijn statief en op de website staat het nog altijd op voorraad...
          heb je al wel betaald??
          heb mijn 30D daar gekocht en was binnen 14 uur in huis.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: kamera express

            Ik heb dezelfde dag nog betaald en de vorige keer had ik mijn bestelling na een week. Ik begin zo te vermoeden dat de schuld bij de idioten van de pakjesdienst ligt zoals gewoonlijk...
            aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...


            doe ik dat lekker niet!

            Comment


            • #21
              Re: kamera express

              Oorspronkelijk geplaatst door xliesx Bekijk bericht
              Ik heb dezelfde dag nog betaald en de vorige keer had ik mijn bestelling na een week. Ik begin zo te vermoeden dat de schuld bij de idioten van de pakjesdienst ligt zoals gewoonlijk...
              Zou best wel eens kunnen, ik wacht ook al sinds begin januari op een zending uit Nederland. Zal wel van de camion gevallen zijn..........

              Comment


              • #22
                Re: kamera express

                Vorige week, net voor ik men bestelling ging plaatsen via KE, nog even gemaild om te vragen of alles op voorraad was, zeiden ze dat je via de website kunt zien of alles in voorraad is of niet.
                Dan maar besteld, alles stond "in voorraad". Vandaag mailtje ontvangen dat het pakket klaar stond om de deur uit te gaan, maar dat de zonnekap en geheugenkaart nog niet binnen zijn...

                Met wat geluk wordt het pakket deze week compleet verzonden...
                Canon EOS 1000D + EF 18-55 IS + EF 55-250 IS

                Comment


                • #23
                  Re: kamera express

                  Camera vandaag verstuurd, en inderdaad email via TNT gekregen waar ik de verzending kan volgen.
                  KE heeft het perfect opgelost: de zonnekap was op voorraad, maar de CF 4 GB EXtreme III kwam maar niet binnen, dus hebben ze mij een IV opgestuurd voor zelfde prijs...

                  Canon EOS 1000D + EF 18-55 IS + EF 55-250 IS

                  Comment

                  Working...
                  X