Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Metro Foto in Berchem is blijkbaar failliet. Dit was de winkel waar ik altijd terecht kon voor mijn aankopen, advies, huur en dergelijke.
Weet iemand een goed alternatief in de buurt?
Ik niet!
* Nikkor AF-S 14-24mm f/2.8 G ED
* Nikkor AF-S 24-70mm f/ 2.8 G ED
* Nikkor AF-S 70-200mm f/2.8 ED VR II
En ik kocht niet lang geleden mijn Nikon D300 daar. Hoop dat die blijft werken ...!
Ik dacht dat dat een professionele zaak was waar veel (kunst)fotografen kwamen en kochten?
En ik kocht niet lang geleden mijn Nikon D300 daar. Hoop dat die blijft werken ...!
Hierover zou ik me geen zorgen maken :
- Zijn voorganger (D200) heeft nu niet bepaald de reputatie van een 'probleemcamera' te zijn, dus de D300 zal dit normaal gezien ook niet zijn.
- Heb je toch problemen, dan heb je nog altijd je officiële garantie, en zal een winkelier, als hij een minimum aan commerciële feeling heeft, dit zien als een oppurtiniteit om eventueel een nieuwe klant aan te trekken.
Zeker geen seconde slaap voor laten .
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Een groot deel van "de Metro vakmannen" werkt nu bij Foto Dali...dus wie er aan gehecht is kan ze daar terugvinden
Heb er trouwens vorige week mijn D300 gekocht
Comment